Ga naar inhoud

mijn laptop schakelt langzaam achter elkaar mijn interne apparaten uit.


Aanbevolen berichten

Ik heb een hp envy 15 ae 121nd en is geupgrade van Windows 8 na 10.

Er zit geen herstel software op van Windows 10 dus na fabriek instellingen lukt niet.

 

Sinds een aantal weken schakelt mijn laptop langzaam achter elkaar mijn  interne apparaten uit.

 

Dit betekent dat hij geen geluid afspeeld ook niet met oortjes , SD kaartjes niet pakt en tot slot de vingerafdrukscan niet reageert.

Dit wordt alleen maar meer.

 

 

Nu kan ik de apparaten die niet werken zien in Apparaatbeheer, daar staan ze bij verborgen apparaten en als je ze aanklikt staat er code 43,

 

De stuurprogramma's zijn up-to-date ,daar gebruik ik het programma driver easy voor.

 

De interne apparaten zijn:

een vingerafdruk scanner - validity sensors 

Interne cardreaders, dit zijn verschillende apparaten. van verschillende merken.

En de audio (realteck en Microsoft)

Nu ben ik bang dat er steeds meer dingen uit worden geschakeld.

 

 

Wat kan dit zijn ? 

Iets met het moederbord ?

En wat kan ik nu het beste doen ?

 

Alvast bedankt voor de hulp.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, jasper4bergen zei:

De stuurprogramma's zijn up-to-date ,daar gebruik ik het programma driver easy voor.

Dat vind ik niet zo een goed idee. Waarom maak je geen gebruik van de drivers die HP zelf ter beschikking stelt voor uw pc? Dit is de beste garantie voor een goed werkend systeem.

https://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/HP-ENVY-15-Notebook-PC-series/8499282/model/9044468

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, droske zei:

Dat vind ik niet zo een goed idee. Waarom maak je geen gebruik van de drivers die HP zelf ter beschikking stelt voor uw pc? Dit is de beste garantie voor een goed werkend systeem.

https://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/HP-ENVY-15-Notebook-PC-series/8499282/model/9044468

 

Bedankt voor uw reactie.

Dit heb ik een paar dagen geleden gedaan.

Omdat er maar weinig drivers in de lijst staan en omdat dit niet de nieuwste drives zijn.

Ik heb. De pro versie en die gaf gelijk 130 updates van drivers aan.

De problemen begonnen al voor ik dit programma had, ik hoopte het hiermee optelossen

Mvg Jasper 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.