Ga naar inhoud

Goede game pc samenstellen voor 900euro

Aanbevolen berichten

nee de kabels zitten gewoon bij de onderdelen :-)

zo te zien is het gewoon hetzelfde moederbord.. er is naar mijn weten maar 1 msi moederbord dat zo een typenummer heeft :D

de scythe ninja2 is een erg prettige koeler :-) gebruik hem zelf ook in een van mijn pc's

normaal kan je alles zo aansluiten op je moederbord en alles draait. dus je zal niets extra's nodig gaan hebben bij je ventilator.

ik weet overigens niet hoe groot je scherm is?

maar zodra je boven de 22" komt zou het verstandig zijn om misschien voor de 1GB versie van de videokaart te gaan.

Sapphire Radeon Hd 4870 Graf :: Azerty Hardware

kost 180 euro :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nog even over de winkel waar je wilt bestellen, niks mis met Azerty hoor maar als je beetje schrik hebt van online kopen in Gent zijn er een paar goede winkels.

Forcom en AIOS zijn twee ergens in Gent, en die zijn goed, redelijk goedkoop ook...

Was maar een tip;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

normaal ga ik maar voor een 22 inch scherm of 20 inch scherm denk ik :P

zal zien mss die van 1GB toch nemen. zal nog beslissen moet toch nog effe wachte met bestellen.

bedankt voor de tip aarondk1 ;). zal die keer bezichtigen en als het niet veel scheelt van prijs daar bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik dan tussen die 2 moet kiezen ga ik voor AIOS. Die die daar verkoopt heeft echt verstand van zijn hardware, waar ze bij forcom eerder dozenschuivers zijn; die kennen toch merkelijk minder van hun hardware dan in forcom... Forcom heeft wel meer in stock, en is net een tikkeltje goedkoper (maar daar komt bij dat aios gratis pc's ineensteekt, wat bij forcom wel weer te betalen is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmz nja maar ik denk dat ik toch voor azerty ga kiezen. ik vind namelijk niet direct alle onderdelen terug op hun site :P.

en mocht er iemand tips hebben over goeie winkels online ofzo voor het kopen van scherm voor pc laat maar weten :P. ben van plan van samsung 22inch te kopen. maar twijfel nog als ik het ook op azerty ga bestellen of als ik keer naar media market ga lopen :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samsung T220, heel mooi scherm, 22" ik heb de 24" variant daarop.

Ik heb dat samen met andere spulletjes bij Azerty gekocht.

Dat is nu zo'n beetje mijn "thuis"-winkel geworden, een goede RMA etc...

Nooit problemen, kapot ram-matje? Direct nieuwe etc....

Bij de Fnac kan je soms koopjes doen(meestal zijn ze wel duurder dan andere) maar soms hebben ze mooie kortingen.

Als ik een winkel mag zeggen die ik je absoluuut NIET aanraad is het wel Alternate, die zitten in nederland en België, in Aartselaar dacht ik.

Héél slechte ervaring daarmee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

hey, kheb tijdje niet van mij laten horen maar morgen kan ik mijn pc gaan afhalen zie !!

ik heb via een kennis hem laten samenstellen , dit kwam toch op ongeveer de zelfde prijs van azerty.(met verzendings kosten)

en voor een prijs van 990 euro heb ik het volgende met vista al door hem geinstalleerd

Cooler Master Ultra Silent Fan SAF-S12-E1 - Ventilatorhuis - 120 mm

Scythe Ninja 2 - Koeler voor processor - ( Socket 478, Socket 775, Socket 754, Socket 939, Socket 940, Socket Socket AM2+

Samsung WriteMaster SH-S223F - Schijfstation - DVD±RW

(±R DL) / DVD-RAM - 22x/22x/12x - Serial ATA - intern - 5.25"

Afmetingen (BxDxH)14.8 cm x 17 cm x 4

Optische opslag / TyDVD±RW (±R DL) / D

Kleur bijvoegselZwart, zilver, beige

Kingston HyperX - Geheugen - 4 GB ( 2 x 2 GB ) - DIMM 240-pins - DDR2 - 800 MHz / PC2-6400 - CL5 - 2 V – niet - ECC

Model DIMM 240-pins

Club 3D HD4870 Overclocked Edition - Grafische adapter - Radeon HD 4870 - PCI Express 2.0 x16 - 512 MB GDDR5 –

Video Output / Inter PCI Express 2.0 x16

Video Output / Grafi ATI Radeon HD 4870

AMD Black Edition - Processor - 1 x AMD Phenom II X4 940 / 3 GHz - Socket AM2+ - L3 6 MB - Box

Processor / Fabrikan AMD

Processor / Processo 940

Processor / Compatib Socket AM2+

Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD642JJ - Vaste schijf - 640 GB - intern - 3.5" - SATA-300 - 7200 tpm -buffer:

Model3.5" x 1/3H

Afmetingen (BxDxH) 10.2 cm x 14.7 cm x

Storage Hard Drive / 640 GB

MSI K9A2 CF-F - Moederbord - ATX - AMD 790X - Socket AM2+ - UDMA133, Serial ATA-300 (RAID) - Gigabit Ethernet –

ModelATX

Afmetingen (BxDxH)30.5 cm x 22 cm

Antec TruePower Trio 550 EC - Voeding ( intern ) - ATX12V 2.2 - 100/240 Volt wisselstroom V - 550 Watt - actieve PFC –

Afmetingen (BxDxH) 15 cm x 14 cm x 8.6

Voeding / Geleverde 550 Watt

Cooler Master CM 690 - Midtowermodel - ATX - geen voeding ( EPS12V/ PS/2 ) - zwart - USB/FireWire/Audio/E-

Kleur Zwart

Afmetingen (BxDxH) 21.3 cm x 52.5 cm x 48,2

Kabinet (chassis) / Midtowermodel

Microsoft Windows Vista Home Premium w/SP1 - Licentie en media - 1 PC - oorspronkelijke fabrikant - DVD - 64-bit –

nu hoor je me waarschijnelijk al komen maar ik heb nog een vraag :P.

overklokken...

dit is waarschijnelijk niet aangeraden voor iemand die er niet te veel van kent. maar zou dit toch willen proberen. heb al het een en ander gelezen ervan. maar nu vraag ik me af, zou er nergens een site zijn die al de instellingen heeft (daarmee bedoel ik dat ik zelf niet heeltijd mijn cpu en zo moet testen om de FSB 's te vinden). of heeft er iemand de zelfde samenstelling die hem al veilig heeft overclockt?

grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou er nergens een site zijn die al de instellingen heeft (daarmee bedoel ik dat ik zelf niet heeltijd mijn cpu en zo moet testen om de FSB 's te vinden)

ga nooit af op overkloks van andere mensen!

alles wat boven de standaard instellingen is kan per processor anders opgevat worden.

stel dat iemand anders met een zelfde processor tot de 4GHz kan komen, dat wilt absoluut niet zeggen dat dat voor jou ook geld!

verder ziet het er netjes uit ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, nja dacht al zoiets :P. maar ik heb gewoon ik zie het niet echt zitten om naar men bios te gaan , de fbs op te voeren tot men pc nietmeer opstart en dan hem open doen om dat batterijtje er 30 sec uit te halen(of jumperke op te plaatsen) en dan opnieuw in te stellen. :P lijkt me SUPER veel werk en iets waar je veel moet van kennen.

heb ik hier gelezen : Deel1: Overklokken: Hoe mijn computer overklokken. • Artikels • Multidesk.be - Dé gratis pc- en multimedia helpdesk

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.