Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Goedemorgen,

Het is gelukt...windows 10 is m.i. nu up-to-date.

Dank voor alle adviezen. Als Stegisoft nog verdere aanwijzingen/opmerkingen heeft dan hoor ik het wel.

Groetjes

Henk

Geplaatst:

Plaats nog eens een snapshot logje van Speccy om na te gaan of alle updates nu binnen zijn.

Geplaatst: (aangepast)

Wanneer is dat ding voor het laatst ontstoft aan de binnenzijde?

Zou een keuze maken tussen de 2 virusscanner, 2 tegelijk laten draaien kan problemen geven, zou ze beide verwijderen en Windows Defender gebruiken, doet tegenwoordig ook gewoon zijn werk goed.

aangepast door Pearl
Geplaatst:

is twee weken geleden helemaal open geweest en ontstoft en tevens op pootjes gezet om meer ruimte te maken tussen de tafel en het ventilatie- rooster te krijgen.

Dank voor de tip om twee virusscanners te vervangen door defender, maar ik wacht even of Stegisoft en/of Droske het daar mee eens zijn....die zijn tenslotte al weken bezig met mijn problemen.

Dank voor het meedenken. 

Geplaatst:

Je hebt gisteren inderdaad de nieuwste versie van Windows 10 geïnstalleerd.

Java is hopeloos verouderd. Installeer de nieuwste versie https://www.java.com/nl/download/

47 minuten geleden, Pearl zei:

Wanneer is dat ding voor het laatst ontstoft aan de binnenzijde?

De temperatuur van de CPU is inderdaad aan de hoge kant. De laptop moet intern schoon gemaakt worden. HIER een voorbeeld.

50 minuten geleden, Pearl zei:

Zou een keuze maken tussen de 2 virusscanner, 2 tegelijk laten draaien kan problemen geven, zou ze beide verwijderen en Windows Defender gebruiken, doet tegenwoordig ook gewoon zijn werk goed.

Verwijder AdAware. De Firewall van Windows 10 voldoet ruimschoots.

Verwijder zeker ook één van deze twee: Avira en (of) Kaspersky.

Geplaatst:
5 minuten geleden, HADEVE2309 zei:

is twee weken geleden helemaal open geweest en ontstoft

Ook het koelelement grondig gereinigd? Mogelijk is de koelpasta verduurd en moet die vervangen worden.

Geplaatst:

Hardware ( koeling ) ga ik deze week mee aan de slag.

Java heb ik geupdated, maar...…….ad-aware laat zich niet op de "normale manier" verwijderen.

Verder...in deze conversatie zie ik ook twee aanbevelingen voor herstel/reparatie Windows 10 van safepckit en pc speedcat....is het de bedoeling dat ik beide progjes ga downloaden ??? of is het een advertentie ?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.