Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ja dat ken ik genoeg (car freak) maar zo'n ding kost me net wat te veel om aan pc te hangen...

Daarom moet dat nog niet zo duur zijn hoor, als je wat technisch bent aangelegde bestaan er zo van die kitjes bv. van Velleman met een verterkertje ofzo.

Ik zoek het ff op. ;)

Edit: dit bv., al denk ik dat 2,5W nogal veel is voor een gewone headset.

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx, zal het eens uitzoeken wat een menselijk oor kan verdragen :P

Ik denk dat je dat moeilijk zal vinden voor, want dat hangt bv. ook nog af van het rendement van je headset, de eigenschappen van die kabel, impedantie van je boxen,...

Het enige probleem is met die 2,5W is dat als je hem helemaal open zou zetten dat je je speakertjes van je headset zou doorblazen, om dan op te lossen kan je er een clipper achterschakelen die bv. alle signaal boven de 3V wegfiltert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 9 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

[/url]Multimedia - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.