Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

AdwCleaner heeft niet alles kunnen verwijderen en daarom gaan we 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool (FRST64.exe) opnieuw gebruiken.

 

  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
    Bevestig indien gevraagd wordt om het bestaande bestand te vervangen.

fixlist.txt

  • Dubbelklik op FRST64.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Geplaatst:

Mooi zo.

 

Download Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Met Delfix worden alle gebruikte tools verwijderd van de PC.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoef je echter niet te plaatsen.

 

Doe daarne nog een registeropruiming met CCleaner.

 

Start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Register” en vervolgens op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af en herstazrt de pc.

 

Geef maar een seintje als je klaar bent, dan kunnen we afsluiten.

 

 

Geplaatst:

Alles uitgevoerd met Delfix.exe, ook met CCleaner, die bij de tweede Registry scan nu aangeeft 'No issues were found', dus nu moet het dus goed zijn, ik zag wel dat de FRST.txt tool van mijn bureaublad is verdwenen, maar ik verwacht dat dit normaal is.

 

In ieder geval nogmaals heel erg bedankt voor de hulp.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.