Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat is mooi!.

Kijk bij deze link.

Heb zelf al een lange tijd niet meer gedaan.

Om te testen, doe dan eerst 2 of 3 liederen, niet meteen de hele collectie.

LET OP: Methode 3 >>  de converter NIET & NOOIT gebruiken, dat software wordt met beestjes mee geleverd.

• Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

heb met wmp al geript had de liedjes van de computer op een cd gezet was wel een rw cd en toen geript naar mp3 van daariut op pc weer gezet maar helaas dit werkte ook niet. dus weet niet wat ik nu eigenlijk moet doen.

Geplaatst:
19 minuten geleden, wies57 zei:

heb met wmp al geript had de liedjes van de computer op een cd gezet was wel een rw cd

Heb je wel daarna gefinaliseerd of te wel de Sessie sluiten?

Vergelijk de eigenschappen met de liederen die wel worden afgespeeld.

Geplaatst:

ja heb ik gedaan en toen op een sd kaartje gezet en werkt niet. het enige wat mij opvalt is dat de eigenschappen zijn geluid met mp3 indeling(mp3)

het kaartje wat wel werkt wat door iemand anders is gemaakt , staat bij eigenschappen gemaakt met wmp mp3.

en dat weet ik niet hoe dat gedaan is.

Geplaatst:
7 minuten geleden, wies57 zei:

sd m/c  en ook de sd hc niet had beide geprobeerd

Nu begrijp ik niet meer :hmmmm:

Eerder zei je:

op het andere kaartje wat wel speelt staat bij eigenschappen gemaakt met wmp

Geplaatst:

er is 1 goed kaartje niet door mij gemaakt wat wel werkt eigenschappen wmp is ook andere muziek, de andere 2 m/c en hc  heb ik beide geprobeerd maar werkt niet en geeft aan indeling met wmp

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.