Ga naar inhoud

gn internet account

smiy

Aanbevolen berichten

hallo, sinds enkele dagen kan ik op mijn account niet meer op internet op de andere accounts (deze van de kinderen) kunnen wij wel nog op internet.

weet er soms iemand waaraan dit kan liggen ?

alvast bedankt,

gr

smiy

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Kan je iets duidelijker zijn in je uitleg aub? Dit omdat anders niemand er een deftig antwoord kan op geven. Misschien beantwoord je best deze vragen zodat we een beeld krijgen van het probleem:

- Log je allemaal onder 1 gebruiker in op de pc of heeft iedereen een aparte login bv de vader noemt Jef en logt in onder Jef met eigen wachtwoord, zoon noemt Piet en logt in onder Piet met eigen wachtwoord,...?

- Heb je 1 internetabonnement samen met de kinderen bij een internetprovider (Belgacom, Telenet, Skynet,...) of hebben de kinderen een apart abonnement aangezien zij nog wel kunnen aanloggen?

- Welk zijn de internetproviders (Belgacom, Telenet, Skynet,...) die gebruikt worden?

- Indien er maar 1 abonnement is met gebruikersnamen, heb je al even nagekeken of de gegevens in beide Windows-gebruikers overeenstemmen (indien je geen kabel gebruikt kun je dit nakijken bij verbindingen als ik mij niet vergis)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.