Ga naar inhoud

channel width instellen

ED1995

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb sinds kort problemen met mijn TP-Link extender en ik heb een mailtje gestuurd naar TP-Link en ze hebben mij aanbevolen om enkele dingen te controleren/aan te passen. Een van die dingen is om de channel width van de wifi in te stellen op 40 Mhz. Ik heb al wat gezocht op het internet maar ik vind nergens duidelijk terug hoe ik dit kan aanpassen. Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eerst de router en eventueel de tweede router of ander toestellen eerst stekker uit stopcontact en dan weer erin.

Wacht tot alles weer op gestart is en dat even duren.

Dan TP-Link extender uit stopcontact en weer erin en dan moet je wel 1 minuut of zo wachten.

Als dan niet werkt dan graag model geven dat je op de achterkant van TP-Link extender ziet.

Channel of kanaal vind je in de wifi gedeelte van TP-Link extender en meestal kan je 20 of 40 Mhz zetten. (zit bij SSID naam)

Tenminste bij N wifi signaal hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 40 Mhz gaan niet over de extender zelf maar eerder in het algemeen. Ik heb een bijlage toegevoegd met alle dingen die ik moest controleren/aanpassen. Ik heb de extender al een paar keer uit het stopcontact gehaald en er terug ingestoken en ook al een paar keer gereset en opnieuw ingesteld maar dat hielp allemaal niet. Daarom heb ik het bedrijf zelf gecontacteerd.

wifi.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.