Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi,

hopelijk kan er iemand mij helpen bij het volgende :

als ik muziekbestanden van mijn pc overzet op deze mp3 speler, dan worden de liedjes willekeurig door elkaar geplaatst.

ik heb vb eerst een cd van pink floyd overgezet, en daarna ene van ac/dc en nu tijdens het afspelen krijg ik afwisselend ene van pink floyd te horen en dan ene van ac/dc. Dit kan toch niet de bedoeling zijn ?

Kan iemand mij hierbij helpen ?

Alvast bedankt om te antwoorden in mensentaal aangezien ik een enorme leek ben :D

Geplaatst:

Kan je niet gewoon mappen op die MP3speler zetten? Normaal neemt een mp3speler een map als album, en kan je een map beluisteren zonder dat hij een mp3tje uit een andere map pakt :)

Geplaatst:

hoi masters,

ja zo heb ik het gedaan, twee mappen gekopieerd naar mp3 speler, maar blijkbaar "hutselt" alles door elkaar :-((

maar toch merci om te reageren

Geplaatst:

Hey,

Heb je geen optie op je mp3 speler?

Als ik het zo hoor staat deze nu ingesteld op shuffle (dus dat hij willekeurig mp3'tjes neemt). Check anders even in je boekje... Normaal moet je hem zo kunnen instellen dat hij ze 1 voor 1 in de gewone volgorde afspeelt.

grtz

Geplaatst:

hoi robke,

dat zal ik straks es bekijken, ga t boekje eens zoeken als ik thuis ben (ben op t werk...) maar dat zou t wel eens kunnen zijn. Zo lijkt het in ieder geval.

Bedankt !

Geplaatst:

Hoi Robke en alle anderen,

dat van die shuffle kan ik in het boekje niet vinden. Maar er staat wel iets van afspeellijsten (moeten gemaakt worden met mufin music finder, maar daar snap ik nie veel van)?

Heb geprobeerd met mediaplayer bestanden synchroniseren naar apparaat maar probleem blijft hetzelfde... zit hier weeral 1 1/2 u aan mijn pc en weer voor noppes want t helpt nie wat ik ook doe ? en eerlijk gezegd word ik van die karige handleiding in 36 talen ook nie veel vrolijker ! Iemand nog tips 8-)

bedankt alvast,

Heidi

Geplaatst:

hoi Robke,

bedankt dat je met me wil meedenken :-)

nee, geen knopje met "mode". Afspelen staat op "normaal" dwz alle nummers in volgorde 1x zonder herhalingen. Ge zou toch denken dat t dan gewoon doet wat het zegt.

Het lijkt alsof er tijdens het overzetten naar de mp3 iets misgaat...

Ik had gisteren nog maar es alles gewist, volledig leeg gemaakt en dan 1 map erop gezet. (ac/dc) En dan willekeurig 3 nummers van simple minds (geen map, losse nummers) erop gezet en daar stonden ze weer mooi tussen die van ac/dc. ?????

vroeger had ik zo'n prul van de blokker, en nooit miserie mee en nu met den deze pfff...

Kunde nog een suggestie uit uwe mouw schudden :D

BEdankt,

Heidi

Geplaatst:

Heidi,

Kan je eens het juiste merk en type van MP3-speler doorgeven? Want eigenlijk vind ik niets op internet betreffende Medion MD83333 ?

Geplaatst:

hey,

dat is t merk "medion" en type is "MD83333"

heb ook al zitten rondzoeken op internet en veel is er niet over geschreven. Denk dat ik zowat den enige ben die ene gekocht heeft. :D:D

Na grondig bestuderen van de titels ben ik erachter gekomen dat hij ze alfabetisch klasseert en afspeelt !!:s

Heb je hier een oplossing voor ??

grts,

Heidi

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.