Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

Dat vind ik enorm raar vermits je ze in aparte mappen plaatst... En wat me nog meer verbaast is dat er geen knopje opstaat om de play-mode aan te passen. Staat er helemaal niets in het boekje? Bestaat er ergens een site van deze firma?

grtz

Geplaatst:

MEDIONshop Deutschland: Tragbarer MP3 Player MD 83300

dit is een soortgelijk toestel (qua eigenschappen en opties), de mijne kostte wel bijna 50 euro meer, maar alé.

Ik heb thuis wel een boekje, maar geen scanner, anders bezorgde ik jou een kopie..

volgens mij hebben ze dit toestel uit de handel gehaald want ik vind ook nergens info erover op internet.

maar nog es merci dat ge u als ne pitbull hier in wilt vastbijten xD

grts,

Heidi

Geplaatst:

Mja ik vind dus ook helemaal niets... Jouw speler staat totaal zelf niet op die site.

Even alles op een rijtje :

- je hebt 2 mappen op je mp3 speler gezet

- in die 2 mappen steken liedjes van 2 verschillende groepen

- hoe noemen deze mappen?

- heb je op je mp3 speler een schermpje waarop je kan zien welke map je selecteerd of is het zonder scherm?

Geplaatst:

ja 2 aparte mappen gemaakt,

1ste ac/dc

2de simple minds

eerst ene overgezet, dan de andere (dus niet samen geselecteerd en gekopieerd)

mp3 speler is met kleuren!scherm met menu met n aantal functies vb fotomap, radio, video, muziek, info,...

ik kan aanduiden of ik alles 1 keer wil horen, of alles herhalen of willekeurig (shuffle), dit staat nu op normaal dwz elk nummer 1x

kan zelfs aanduiden extra bass, klassiek,...

het lijkt heel wat, maar ik kan er niks mee :bawling:

Geplaatst:

Hey,

Blijkbaar zou je dus nummers voor je songs moeten typen.

dus 001 titel, 002 titel, 003 titel, etc...

Blijkbaar lost dit het probleem op. Test je even?

grtz

Geplaatst:

hoi robke,

yes yes ! da is 't. hoe of waarom is mij een raadsel maar ik heb nu voor elke titel 001-002-003 enz gezet en alles terug op mijn speler gezet (had eerst geprobeerd met een paar nummers van elke groep en da werkte en nu de rest ook (was wel een monikkenwerk !) en t werkt zoals t moet. niet te geloven, zo simpel, ge moet het maar weten. Da staat dus nergens in da boekske vermeld eh !

in ieder geval, ne geweldig dikke merci om mij te helpen !!

groetjes,

heidi

Geplaatst:

Is je probleem nu helemaal opgelost?

Handleidingen en service van Medion zijn nogal brak, daarom dat je ook niet veel vind op internet.

Dan kan je deze discussie "Markeer dit onderwerp als opgelost" (onderaan de discussie) en als je dan nog een vraag erover hebt kan je klikken op 'Markeer dit onderwerp als NIET-opgelost".

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.