Ga naar inhoud

windows update

Gast searcher

Aanbevolen berichten

Gast searcher

hallo, dit is mijn eerste bericht op het forum! groet aan allen. Ik heb gelijk een vraag: ik wil graag master suite cs4 installeren. Dit ging, bijna, helemaal goed. hij gaat ook beginnen met installeren, wanneer die helemaal klaar is, verschijnt ineens de melding dat er een minimum systeem vereiste nodig is van windows vista service pack 1 of hoger, en stopt de installatie. Mijn computer heeft volgende eigenschappen:

processor: intel core 2 duo CPU

1,5 GHz

2046 MB RAM

32-bits besturingssysteem

Nou heb ik de tip gekregen om een windows update uit te voeren van vista naar sp1. Daar ben ik nu mee bezig, maar nu blijft de installatie van de update al een paar dagen hangen, kennen jullie dit probleem, duurt het gewoon lang, kan dit worden gestopt? gr searcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Als je met je rechtermuisknop klikt op deze computer en eigenschappen neemt dan krijg je een kadertje te zien.

(niets aantrekken van de rode aanduiding op de foto hieronder, je hoeft daar niet op te klikken)

3937d1222959255-system-properties-add-computer-context-menu-system.jpg

Kijk even of je ook service pack 1 ziet staan of niet. Indie niet dan zou ik de installatie herstarten.

--------------------------------------------------

Kon je bij je installatie niet gewoon kiezen om verder te gaan? Zelf al heb je geen SP1?

Als ik me goed herinner kon je kieze ntussen annuleren of verdergaan

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast searcher

he Robke, bedankt voor je reactie, nee SP 1 staat er niet bij. Ik heb dan ook gekozen voor nieuwe update, maar deze blijft hangen bij installatie update. Ik denk nu dat het iets te maken heeft met beveiligings software die even uit moet. Ik ga het proberen.. grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast searcher

hmm.. word toch lastiger dan k dacht. Omdat ik vorig jaar computer crash heb gehad midden in automatische windows update, had ik deze uitgezet. Nu mis ik teveel updates, waardoor waarschijnlijk het hele systeem moet worden gerestored en opnieuws moet worden opgebouwd. En dan is het nog de vraag of mijn computer sp1 wel aankan, wat betreft grafische kaart etc. Je hoort het nog.. bedankt voor reactie in elk geval, grtz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast searcher

ha kweezie wabbit, is inderdaad beter volgende keer, nadat ik alles weer opnieuw geintalleerd heb.. Andere maatregel was te drastisch: helemaal geen updates. grtzz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha kweezie wabbit, is inderdaad beter volgende keer, nadat ik alles weer opnieuw geintalleerd heb.. Andere maatregel was te drastisch: helemaal geen updates. grtzz!

Hoi Searcher,

Ik weet het, iedereen die iets weet (of denkt te weten) van Windows beweert samen met Microsoft dat de updates van de Microsoft producten levens noodzakelijk zijn. Dat is natuurlijk ook weer een kwakkel zoals er zo velen zijn.

Het eerste wat ik doe bij een nieuwe installatie van Windows is de updates van Windows volledig uitschakelen, ik moet er zelfs geen meldingen over krijgen.

Ik heb wel na het uitkomen van SP1 en later van SP2 deze gedownload naar mijn hardeschijf en dan pas geïnstalleerd. En vervolgens een geslipstreamde cd van WinXP+SP2 gemaakt.

SP3 heb ik ook al gedownload maar nog niet gebruikt en natuurlijk ook nog niet geslipstreamd.

En, tussentijdse updates doe ik niet wat anderen er ook over mogen beweren.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast searcher

ha Joke, bedankt voor je reactie, ik ga proberen sp1 te downloaden van microsoft, vorige keer kon dat niet op de site. Slipstream etc zegt mij niet zoveel. Ga ik nog even uitzoeken wat en hoe. Wel las ik net dat updates ook bescherming bieden tegen van alles en nog wat op internet... grtzz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.