Ga naar inhoud

Externe monitor aan laptop, scherm niet volledig gevuld.


Robo

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb op mijn laptop een externe monitor (24inch) aangesloten via HDMI naar HDMI.

Maar mijn scherm is niet volledig gevuld. Ik heb daarrond grote zwarte balken. Enkel de helft van het totale scherm is gevuld.

Ik gebruik Windows 10. Ik wil de instellingen aanpassen maar zo te zien detecteert hij mijn tweede scherm niet want ik kan de instellingen niet aanpassen.

Ik zie mijn tweede scherm niet staan. Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vermoed dat de uitgang voor video op de laptop alleen ertoe kan leiden dat ofwel intern ofwel extern ofwel op beide hetzelfde beeld vertoond wordt.

een uitgang voor een tweede (zelfstandig te gebruiken) scherm is echt iets anders.

helpt de 'auto-knop' op de monitor niet?

als die knop niet helpt kun je alleen op dat moment de instellingen voor de monitor aanpassen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie.

 

De auto functie had ik toegepast.

 

Uiteindelijk heb ik het kunnen oplossen. De oplossing was eigenlijk heel simpel en vandaar dat ik het misschien niet direct zag. Maar ik moest eerst het scherm instellen op slechts één scherm. Dan kreeg ik het enkel op de externe monitor te zien en dan was ineens het volledige scherm gevuld. Vanaf dan kon ik instellingen aanpassen.

 

In ieder geval bedankt voor de reactie en dit topic mag dan ook gesloten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.