Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
18 minuten geleden, emielDS zei:

plaats een voorbeeld, dat maakt het ons makkelijker.

Hallo Emiel..

 

Heb nu bij elke dag een teller opstaan. als ik bv die persoon op werkplek 1 zet en de volgende op werkplek twee zet dan telt die op..maar als ik nu verlof of ziek bij werknemer 3 zet dan telt die deze ook op.. en dat moet ik juist niet hebben. heb het zelf willen proberen, maar ben nog niet zo goed in..

in het bestand kan je het beter zien.. 

alvast bedankt

 

met dank aan bucky  ben ik al een stuk verder nu..

 

 

Kopie 2 van werkrooster.xlsx

Geplaatst:
2 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, geef dan een seintje zodat we dit onderwerp kunnen afsluiten.

Je kan deze onderwerp sluiten.... bedankt voor de hulp

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.