Ga naar inhoud

Alle problemen bij elkaar

HanMe

Aanbevolen berichten

Sinds korte tijd heb ik een aantal problemen met mijn nieuwe HP laptop.

Het is een HP Pavilion dv 9700.

Als ik mijn laptop opstart krijg ik heel lang het welkomscherm te zien, om daarna voor enige tijd naar een zwart scherm te staren (met de witte cursor er ook op)..

Daarmee houdt het nog niet op. Ik krijg dan een melding dat ik een stuurprogramma moet downloaden voor een onbekend apparaat. Dit stuurprogramma kan natuurlijk niet gevonden worden..

En als laatste probleem heb ik dan ook nog eens geen draadloze verbinding met het internet. Daar staat als melding dat "de afhankelijkheidsservice of -groep niet kan worden gestart".

Heeft er misschien iemand hierop een antwoord ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens bij apparaatbeheer of er nergens gele uitroeptekens staan. Een geel uitroepteken wil zeggen dat de driver (stuurprogramma) niet of slecht is geinstalleerd.

Zo kom je er misschien achter welk apparaat niet herkend word en kan je gerichter zoeken naar ontbrekende drivers.

Het andere probleem hangt daar misschien mee samen.

Dit is een "service" die niet kan opgestart worden en dat kan het gevolg zijn van een ontbrekende driver.

Aangezien de service voor draadloze lan niet opstart, zou ik beginnen met de drivers voor je draadloze kaart opnieuw te installeren. Met het modelnr van je laptop kan je deze wel vinden op de site van HP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.