Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Beste

Wij zijn onlangs gestart met een eigen kledingmerk.

We zouden graag een voorraadbeheer starten in excel, (gezien we onze voorraad zelf bijhouden)

Concreet : wanneer ik een factuur maak dient de voorraad in mijn excel automatisch te verminderen van hetgeen verkocht is.

Zijn er hier gratis templates voor of kan iemand ons hiermee helpen ?

Alvast bedankt!

aangepast door anoniemv
Geplaatst:

alvast bedankt voor u reactie, in bijlage een excel voorbeeldje (ik maak dus een lijst in excel van de factuur 'tabblad facturen' graag had ik indien ik een factuur maak de voorraad verminderd gezien in 'tabblad voorraad') denk dat hier wel een functie voor bestaat.

voorbeeld.xlsx

mvg

Geplaatst:

Hey in bijlage zit een voorbeeldfactuur.

ik heb reeds al tientallen facturen in word opgemaakt.

ik maak een factuur op in word en daarna maak ik een lijst van de verkochte goederen in excel; kan ik hiermee niet verder werken met de lijst die ik maak in excel ?

mvg

voorbeeldfactuur.docx

Geplaatst: (aangepast)

Uw opmaak van factuur is niet correct want verwijzen naar website mag doch ik zou het niet doen.

Ik kan zeggen tegen de rechter om de wettelijke toepassing te gebruiken en niet die van uw website.

Website is geen onderdeel van een factuur, zelfs als je daar had gekocht.

Waarom: een website kan niet bestaan door bijvoorbeeld dat je niet betaald had of door panne of dat mijn internet niet meer werkte.

Hou wel rekening mee dat je rekening moet houden in verband met BTW periode

Men streed daar streng op.

Voor de rest zal dotchiejack je wel helpen.

aangepast door stegisoft
  • 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.