Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Toen ik vandaag voor de tweede keer de computer startte, bleef hij hangen op beeld 1(openen). Toen dat na enkele pogingen zo bleef, drukte ik bij het opstarten op 'DEL', en kreeg beeld 2 (setup). Maar daarna weet ik niet wat doen. Mogelijke oorzaak is dat ik de stroom naar de computer heb afgesloten, terwijl hij nog aan het sluiten was.

openen.JPG

setup.jpg

• Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Terwijl ik het vorige aan het intikken was verscheen het bios (foto). Maar vermits ik niet weet wat ik eventueel moet aanpassen, drukte ik op esc.

dan kwam er geruime tijd een zwart scherm, en dan terug het begin scherm (openen)

bios.JPG

openen.JPG

Geplaatst:

eerst:

- zit er een usb-disk of -stick aangesloten terwijl je probeert op te starten?

- in bios, ik neem op het exit scherm, moet een optie staan om alles op default te zetten, benut die optie en sluit de bios af via f10 / en laat de wijzigingen opslaan.

Geplaatst:

Er zat een USB stick in, maar ook zonder gebeurd hetzelfde. Waar staat die optie?  Overigens daarstraks sprong hij vanzelf in Bios, dat gebeurt nu niet. er staat press TAB to display BIOS POST Message, maar wat is TAB, dat is toch spatiebalk?

Geplaatst:

Ik heb die default offices gevonden, op gedrukt en afgesloten met F10 en kom weer op dat eerste scherm. (zie foto) moet ik nu wachten tot er iets gebeurd, of afsluiten en teruf starten?

openen.JPG

Geplaatst:

Na weer een lange wachttijd eindigde hij uiteindelijk in: er is een probleem met de computer en hij moet opnieuw worden opgestart. gewoonlijk betekent dit het begin van het einde, uit die situatie ben ik nog nooit uit geraakt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.