Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier de foto's van waar het volgens mij fout loopt. op de eerste foto staat als bronpartie c volgens mij.

nu had ik de back-up gekopieerd, en toen hij in de voorlaatste foto de bron niet vond heb ik die kopie gezocht en gevonden, maar zou ik die mogen gebruiken?

DSC04444.JPG

DSC04445.JPG

DSC04446.JPG

DSC04447.JPG

DSC04449.JPG

• Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Je zit fout in je eerste plaatje: de'Bron' is de schijf/partitie waar je backup op staat

Het 'Doel' is de plaats waar de backup moet naar teruggezet worden.

In jouw geval ga je dus bij Bron moeten bladeren tot de plaats (op je externe) waar je backup staat

En dan bij Doel(partitie) je C aangeven (maar die staat er al aangegeven, merk ik)

Geplaatst: (aangepast)

Je geeft als doel je C partitie aan en dat is niet correct. Je moet als doel je (volledige) systeemschijf aangeven.

Zie afbeelding 106 in de handleiding onder Systeem herstellen.

aangepast door droske
Geplaatst: (aangepast)

Niemand meer die mij kan helpen? Ik zie ook iets van lijn partitie voor SSD dat niet op foto 106 van de handleiding staat

aangepast door Theo2602
Geplaatst:

Dan zal ik hem afzetten tot ik iets hoor. Je kent het probleem, als ik enkel C aanduid komt er inderdaad dat er iets te kort is, maar meer aanduiden kan ook niet.

Geplaatst:

Als je via AOMEI een systeemherstel uitvoert dien je onderstaande te doen:

Selecteer in de linkerkant Herstel en klik op volgende.

2018-10-04_13h31_24.png.f2f1f3f94b3eca1a8d2c952c9ed3efba.png

Selecteer in het volgend scherm de meest recent gemaakte backup.

Onderaan het scherm mag "herstel op andere locatie" NIET aangevinkt staan. Dus een leeg venstertje.

Dan klik je op Volgende.

2018-10-04_13h31_33.png.49764968681b4841170cacc0126888a9.png

Zou je volgend scherm dan toch krijgen komt dit omdat ofwel de grootte of locatie van de systeempartitie aangepast is. Bijvoorbeeld door het uitvoeren van jouw terug naar fabrieksinstellingen.

Selecteer er de C maar die staat normaal al geselecteerd. Klik op Volgende.

2018-10-04_13h38_36.png.03b6d0c615ca379f7ea66fe15f7b787f.png

In het volgend scherm klik je op Start herstel.

2018-10-04_13h44_02.png.9069db47eb7c6e3fdf8cab77e9af7aa4.png

Bron: https://www.backup-utility.com/help/system-restore.html

Geplaatst:

Mijn scherm ziet er zo uit (mijn scherm) En als ik die C selecteer, komt daaronder dat dan de boot partitie verloren gaat;

Ga ik toch verder dan krijg ik weer een ander scherm.

mijn scherm.jpg

bron en doel.jpg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.