Ga naar inhoud

keuzekader

Aanbevolen berichten

"Keuzekader met emailadressen" of hoe heet zoiets , op het moment dat je klikt op het vakje om je email adres in te vullen verschijnt er een keuzekkadertje met daarin al je eerder gebruikte emailadressen zelfs de foute pogingen staan er vermeld !!

Hoe krijg je dit weg ??

Ik probeerde al met systeemherstel , verwijderen van : geschiedenis , de browser en terug installeren ...maar helpt niet .

Misschien al eens besproken ??

aangepast door Michel Ludikhuyze
screenshot verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter voorkoming van spam, hack, phishing en andere ellende, is de schermafbeelding verwijderd.

Plaats geen gevoelige privé-informatie zoals namen, inloggegevens, licentiecodes, telefoonnummers, (mail)adressen, privé-berichten, chatlogs, e.d. op het forum. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen hiervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo , heb geprobeerd zoals "Falstring" beschreef . De uitleg klopt niet met hetgeen ik zou moeten zien . Ik kan  wel in instellingen maar vind daar geen" geavanceerd".

Maar als ik op instelingen klik dan krijg ik links boven de drie streepjes , via die weg geraak ik verder naar geavanceerd daar raak in "privacy en beveiliging" en dan geraak ik uiteindelijk ergens bij wachtwoorden waar dan " geen" bijstaat !!?? 

Ondertussen zie ik nog altijd een resem emailadressen in een kadertje staan ....

pfff ..allemaal moeilijk te verwoorden . 

Ik zocht al via google maar blijkbaar weet niemand een pasklare oplossing !  :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga via drie streepjes rechtsboven naar instellingen, scroll door en open geavanceerd

in privacy en beveiliging naar geschiedenis, en dáár naar geavanceerd

--> aanvulling: klik op pijltje rechts van 'browse gegevens wissen.

in het venster 'browsegegevens wissen' dat dan opent,  kan klik je rechtsboven op geavanceerd en daar  wachtwoorden en formuliergegevens aanvinken om te  wissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja , wat ik ook wiste , eens terug naar inloggen fb verscheen doodleuk weer die kader vol met emailadressen en de fout geschreven adressen ook . 

Ik ben toen gaan zoeken naar info en FAQ van "Google Chrome" maar vond niet de oplossing tussen veel bomen en bos .

Enfin , ik heb mijn favorieten( incl. gmail) overgebracht naar de browser van "Microsoft" en "Google Chrome" verwijderd .

Bedankt voor de steun .  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Als je het keuzen scherm opent klik met je linker muisknop (die houd je ingedrukt) op de naam die weg moet.

Dan word die blauw (dus niet muisknop los laten) klik je met je andere hand op de knop  "Delete" van je toetsenbord.

Dan is die naam weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Michel Ludikhuyze zei:

Hallo abbs , 

geprobeerd maar wordt niet blauw , wel grijs en deleten gaat niet .

KIlik mer dan nog eens op m(niet dubbel klikken) één maal klikken dat hij grijs is dan nog één maal klikken word hij dan blauw je kan hebben dat je dan de muisknop ingedrukt moet houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.