Ga naar inhoud

Spelletje installeren lukt niet

Ellemieke

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben voor mijn kids "Een luizenleven" aan het installeren.Het is al een ouder spelletje dat voor windows 95 bedoeld is.Na de compatibiliteitsmodus veranderd te hebben naar 95 (dankzij info uit jullie archief), wil het spelletje nog steeds niet werken.Als ik het spel wil starten krijg ik altijd een eerste venster "CreatewindowexFailed"

en daarna een tweede

"ERROR-DDobject ->SetCooperactiveLevel(myglobs.hwndMain, 0x00000010l|0x00000001l)

ERROR - one or moreof the parameters passed to the function are incorrect"

Kan je me helpen om dit probleem op te lossen of vind je dat het een verloren moeite is?

Alvast bedankt,

Ellemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik vrees dat het hier verloren moeite zal zijn om het nog opgestart te krijgen...

Sommige spelletjes gaan nu éénmaal niet meer op XP vermits XP een andere kernel heeft dan windows 95 (als ik me niet vergis)

Het enige wat je kan doen is een virtuele pc opzetten en daar windows 95/98 op instelleren. Misschien dat je hierover op de site een handleiding vindt om een virtuele pc op te zetten ik zal eens zoeken. Zoiezo ben je wel even bezig en ik weet niet of dit de moeite is voor 1 spelletje?

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Alvast bedankt om te reageren, had zo een vaag vermoeden dat het een verloren moeite zou zijn.Je moet niet speciaal opzoekingswerk verrichten hoor.Dat spelletje zal dan in de vuilbak belanden, wel jammer natuurlijk.T'is best een leuk spelletje.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.