Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb onlangs windows vista ultimate geinstalleerd op mijn computer en sindsdien blijft mijn hardeware alijdt ratelen. Het is zo dat het echt irritant is . Het ratelt 10 seconde en blijft 5 second rustig. Ik heb intussen veel geprobeerd o.a. automatische indexatie weggehald, vanuit servises windows search gestopt en windows defender ook gedeactiveerd. Als iemand me kan helpen dan zal ik heel dankbaar voor zijn.

Geplaatst:

Hallo,

Als er hardware ratelt denk ik dat je best even je pc opengooit want dit zal weinig te maken hebben met Vista zelf.

Misschien is er een kabeltje losgeraakt, of staat je ventilator ergens tegen te draaien etc...

grtz

Geplaatst:

het kan inderdaad zijn dat het een ventilator is die niet helemaal goed vast zit.

ook kan het zijn dat je hardeschijf niet helemaal meer in orde is.

als het dit laatste is dan raad ik u aan om een nieuwe harde schijf te kopen (of om deze om te ruilen als hij nog garantie heeft).

een ratelende harde schijf duid meestal op een deffecte harde schijf die er snel mee zal stoppen.

Geplaatst:

Van harte bedankt voor uw advies beste Robke. Ik heb mischien niet juiste woord gekozen om het probleem te omschrijven 'ratelen' maar het is alsof je altijd aan het downloaden bent. da is gewoon het bobleem .

Geplaatst:

Beste Robke. alles werkt perfect heel snel maar de hardeware blijft constant werken. Als je iets aan het downloaden of installeren bent werkt je hardeware en je hoort het geluid van da maar als je niks aan het doen bent dan moet je hardware gewoon niet werken maar bij mij werkt die altijd.

Geplaatst:

Hey,

Kan je je pc even opengooien en alles uitblazen => stof

Daarna terug even proberen en al zien wat dit geeft. Dan kunnen we verder kijken.

grtz

Geplaatst:

hey Beste Robke

ik heb alles terug opgeruimd maar spijtig genoeg doet het hetzelfde geluid.

Ik denk dat er een programma altijd actif is in mijn pc maar ik weeet niet hoe ik het kan oplossen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.