Ga naar inhoud

[OPGELOST] installeren printer en scanner

Gast andorus

Aanbevolen berichten

Ik ben vrijwel leek op het gebied van computers maar heb 10 jaar lang probleemloos met Windows XP gewerkt,mijn computer gaf echter de geest en nu heb ik een Acer laptop gekocht met Vista,wilde liever XP maar dat was er niet meer,mijn printer zit op mijn scanner aangesloten en daarvandaan gaat een stekker met 25 polen van de scanner naar de laptop met een USB stekker,er gebeurd echter niets,met de oude opstartcd's kom ik niet meer weg,wie kan mij in eenvoudige bewoordingen en stap voor stap vertellen wat ik nu moet doen om ze aangesloten te krijgen want ze werken nog prima.

Vr.groeten en bij voorbaat dank

Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet op de site van de fabrikant van je printer en je scanner gaan kijken of er Vista drivers zijn voor jouw toestel(len) en dan deze installeren.

Dank voor je antwoord,ik heb het allemaal geprobeerd maar niets lukt,mijn probleem is nu "opgelost"want ik heb een nieuwe scanner/printer gekocht die voor Vista geschikt is,jammer,maar het is niet anders.

groeten,

Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.