Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De foutcode betekend dat er geen schijfruimte vrij is om backup te maken.

 

Download FreeSize (klik)

Start met de rechtermuisknop op FreeSize en dan als administrator klikken.

Klik Select directotory en klik op een van de partitie (stations) dat je vindt en dan je zien hoeveel ruimte je hebt.

 

Nota: je hebt niks verkeerd gedaan hoor.

Je moet gewoon ruimte vrij maken voor de backup.

Vraag eventueel hulp van een vriend die iets meer van kent.

 

 

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Je heb toch op de link van mij geklikt en dan op download en dan kan je onderaan zien dat er gedownload wordt.

Heb getest en het is wel degelijk te downloaden.

Anders zal ik downloaden en ergens anders uploaden.

 

Ik moet soms ook hulp vragen.

 

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Die foutmelding heeft niets te maken met plaatsgebrek maar lijkt te wijzen op een corrupt systeembestand.

 

Hier wordt hetzelfde probleem beschreven (het niet kunnen installeren van programma's), met heel veel tips die tot een oplossing kunnen leiden:

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-files/ipersist-0x80070002-error/83992e3f-2233-4ed7-a5e0-de8bf52fe035

 

Een bestandscontrole lijkt mij aangewezen (zie ook het antwoord van SarahKong in deze microsoft-thread).

 

- Open Opdrachtprompt met administratorrechten: klik met rechts op de Startknop > Opdrachtprompt (administrator).
- Typt in het zwarte venster de opdracht: sfc /scannow (let op de spatie tussen sfc en /)
- Druk op Enter.

Geplaatst:

Download AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen. (scan now)

  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties. (Clean & repair)

  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten. (clean & restart now)

  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken. (view log file)

  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.

  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.