Ga naar inhoud

[OPGELOST] Kan AVG Free niet meer desinstalleren

Aanbevolen berichten

Ik wil AVG Free desinstalleren maar dat lukt niet.

Ik krijg steeds volgende foutmelding:

Local machine: installation failed

Installation:

Error: Action failed for file avgemc.exe: creating backup....

Error 0x80070002 %DESTINATION% = "C:\Program Files\AVG\AVG8\avgemc.exe.install_backup_1", %SOURCE% = "C:\Program Files\AVG\AVG8\avgemc.exe"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog niet opgelost..

Ik kan het nu namelijk niet opnieuw installeren.

Ik krijg volgende error:

Local machine: installation failed

Installation:

Error: Action failed for directory update: setting directory access rights....

Invalid parameter specified.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een de-installatie van software is het best dat je eerst je register opkuist om de laatste restejes te verwijderen.

Een goede tool hiervoor is CCleaner. Wel opletten dat je de Yahoo toolbaar niet mee installeert; die heb je namelijk helemaal niet nodig. Gewoon vinkje weghalen bij de vraag om te installeren.

Best is om de registerscan enkele keren te laten lopen tot eer geen fouten meer gevonden worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een de-installatie van software is het best dat je eerst je register opkuist om de laatste restejes te verwijderen.

Een goede tool hiervoor is CCleaner. Wel opletten dat je de Yahoo toolbaar niet mee installeert; die heb je namelijk helemaal niet nodig. Gewoon vinkje weghalen bij de vraag om te installeren.

Best is om de registerscan enkele keren te laten lopen tot eer geen fouten meer gevonden worden.

Heb mijn registers volledig opgekuist, maar opnieuw installeren lukt nog steeds niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je doet de installatie toch onder een administrator account?

Op welk punt van de installatie krijg je deze foutmelding?

Ja ;)

Ik weet niet op welk punt want de installatie stopt meteen na het krijgen van de foutmelding. De foutmelding zelf staat in één van mijn vorige berichten in deze topic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel: wat is de laatste handeling die je verricht hebt voor de foutmelding?

Zou het niet weten...

Eerst in het midden ongeveer van de installatie.

(voortgang stond ongeveer in het midden)

En als ik nadien nog eens probeerde was het meteen bij het straten van de installatie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.