Ga naar inhoud

Geluid valt na een 15-tal seconden weg plus heb bij defagmenteren een bestand\\?\Volume\........


Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Hallo,

 

Ik heb je logjes nagekeken, nu mag je het volgende doen.

Lees alles stap voor stap door en voer het dan stap voor sta uit.

Hier heb ik nog een handleiding gezet die je eerst even kan door lezen Handleiding.

 

Stap 1.

Ga naar de map Downloads open die en sleep de tool 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool vanuit die map naar je Bureaublad.

Dit doe je door op het icoon 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9d te klikken (linker muisknop) die vast houden  en zo sleep je hem naar je bureaublad.

Laat daarna de muisknop los.

 

 

Stap 2.

Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Klik Windows knop plus R tegelijk in. 14-20170420-72a17d.png
"Uitvoeren" opent vul daar Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"


start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
HKLM\...\Run: [] => [X]
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKU\S-1-5-21-3418494263-741142788-155982698-1001\...\Winlogon: [Shell] C:\Windows\explorer.exe [2871808 2011-02-25] (Microsoft Corporation) <==== AANDACHT
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope waarde ontbreekt
SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope waarde ontbreekt
CHR HomePage: Default -> hxxp://www.mysearchresults.com/?c=3520&t=01
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [ipmkfpcnmccejididiaagpgchgjfajgp] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [ipmkfpcnmccejididiaagpgchgjfajgp] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [lifbcibllhkdhoafpjfnlhfpfgnpldfl] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
S3 MBAMSwissArmy; \SystemRoot\System32\Drivers\mbamswissarmy.sys [X]
2018-10-10 20:09 - 2018-09-30 13:50 - 000000150 _____ C:\Windows\Reimage.ini
Task: {8430D1C0-8C02-4440-B797-9A6390AF2B7E} - System32\Tasks\AVGPCTuneUp_Task_BkGndMaintenance => C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\tuscanx.exe
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\MBAMService => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\MBAMService => ""="Service"
ShortcutWithArgument: C:\Users\Public\Desktop\ALDI Foto Service.lnk -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google Inc.) -> hxxp://www.aldifoto.be/nl
ShortcutWithArgument: C:\Users\Public\Desktop\ALDI Startpagina.lnk -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google Inc.) -> hxxp://aldi-bn.aldi.be
ShortcutWithArgument: C:\Users\Public\Desktop\ALDI Talk.lnk -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google Inc.) -> hxxp://www.medionmobile.be/
ShortcutWithArgument: C:\Users\Public\Desktop\eBay.be.lnk -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google Inc.) -> hxxp://rover.ebay.com/rover/1/1553-72747-17534-0/4
ShortcutWithArgument: C:\Users\Public\Desktop\MEDIONhome.lnk -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google Inc.) -> hxxp://www.medion.com
FirewallRules: [{12C7C725-9B75-490A-8A13-CDD4BA8414C6}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AVG\Av\avgmfapx.exe
FirewallRules: [{C5AA416D-1549-4A22-92AB-3FDB45F00981}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AVG\Av\avgmfapx.exe
FirewallRules: [{FBF168AA-E800-4FEA-AD9B-3263F9645408}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AVG\Av\avgnsa.exe
FirewallRules: [{6E50986A-A219-4208-A5CE-6626278E8877}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AVG\Av\avgnsa.exe
FirewallRules: [{3E5A2570-8C1F-4112-9589-956894C8CA7C}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AVG\Av\avgdiagex.exe
FirewallRules: [{A48C176E-9A80-474C-9571-CB44FECB5461}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AVG\Av\avgdiagex.exe
FirewallRules: [{92343465-2F62-4AA4-85D9-7A6CB229AA73}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AVG\Av\avgemca.exe
FirewallRules: [{EF67B5E0-1EA2-4DAD-A6B9-D4022C6D6348}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AVG\Av\avgemca.exe
EmptyTemp:
end


Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.

 

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

 

Start de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Geplaatst:
25 minuten geleden, Kris Van Walleghem zei:

De computer is wel heropgestart en dit heeft dan een 780 seconden geduurd.

Is dat normaal?

De tool Farbar Recovery Scan Tool (FRST)  heeft je pc meteen goed opgeruimd daardoor duurde het opstarten langer.

 

Doen we nog één schoonmaak test:

 

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

Geplaatst:
6 minuten geleden, Kris Van Walleghem zei:

Maar het geluid valt nog steeds uit en de \\?\volume staat er ook nog steeds.

Zou je hiervan een prinscreen kunnen maken.

Hoe plaats je nu een screenshot of afbeelding op het forum?

Doormiddel van de 'printscreen' (prtScr) toets kunt u een schermafdruk maken, die u door middel van de toetscombinatie (CTRL+V) in b.v. Mspaint kunt plakken en dan opslaan.

Ga dan naar deze site: https://www.imgdumper.nl/

Klik daar op Bladeren de verkenner opent en ga dan naar de plaats waar je de "printscreen" heb geplaatst en dubbel klik erop.

Klik dan op de pagina op "Uploaden" en dan komen er een aantal linken te staan, kopieer en plak die link die zo begint met ...

Plak die link in je volgende bericht.

 

Kijk of je dat lukt.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.