Ga naar inhoud

Smartphone updaten zonder internet

pol55

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
Op 6/11/2018 om 11:07, pol55 zei:

Morgen staat er een nokia 6.1 bij de Aldi. 199 euro. 

Excuus ik zie het topic net. Je bent te laat voor de aanbieding :winked:

Op 6/11/2018 om 11:07, pol55 zei:

Mijn schoonzus wil er een kopen maar heeft geen internet. Alleen een oud gsm toetel...Kan die de gsm updaten ? 

Ik neem aan dat je bedoeld: het updaten van het besturingssysteem en de apps .  .  .  .  , zo ja dan is Ja het antwoord. Verbindingen van Nokia 6: Mobile netwerk & 5GHz ondersteuning.

Zie Nokia 6 gebruikershandleiding, zie vanaf onderaan bladzijde 36 -> EEN MOBIELE INTERNETVERBINDING INSCHAKELEN.

Jouw zus heeft geen internet, geen computer, geen router en Wi-Fi verbinding s vanzelfsprekend onmogelijk.

Met nokia 6.1 kunt men zelf surfen en/of het apparaat te gebruiken als een hotspot, voor een computer (als men achteraf toch een computer wilt aanschaffen) zonder een abonnement te nemen bij een provider.

Let op: dat gaat wel ten kosten van de mobile abonnement van de nokia 6.1, bij downloaden van grote bestanden dan gaat de teller snel oplopen. Dus afhankelijk van welk type abonnement wordt genomen. 

Maar dat ten zijde.

Voor Foto’s & Video’s.

Nokia 6 heeft 32GB opslag (is wel uitbreidbaar), dat is niet echt veel  waanneer veel foto’s & video’s worden gemaakt (.  .  . , ja wat is veel, maar je begrijpt me wel dank ik).

Een oplossing: iemand in de familie (die in het bezit is van een computer) hulp vragen, om de gemaakte fotp’s en video’s op een externe harde schijf en/of USB te plaatsen.

Ik neem aan dat haar voornaamste doel is om bereikbaar te zijn, kunnen bellen, WhatsApp-en e-mail lezen en wat surfen.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.