Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Het logje is niet helemaal compleet maar ik zie dat wel alles is gedaan wat gedaan moest worden.

Verder zie ik geen problemen en mag je de laatste stap doen:

 

Met het onderstaande tool ruim je de tools op die we hebben gebruikt:

 

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet een vinkje  voor het volgende item:

  • Remove disinfection tools

 

59d6689e080a8-Screenshot-2017-10-5_Delfi

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.

Note: Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Maak indien nodig ook een nieuw herstelpunt (als je die aan heb staan) Handleiding.

Geplaatst:

Delfix uitgevoerd. 

Bitdefender werkt niet in Veilige Modus (F4 en F5). Heb de vraag voorgelegd aan Bitdefender Support.

Bedankt voor de geboden hulp.

 

Geplaatst:
18 minuten geleden, johan_v zei:

Het is via deze link, dan via Instellingen enz. Een Eset-online scan lukte wel via Veilige Modus met internet (F5). Contextueel scannen lukte wel ( rechtermuisknop op C map en dan Bitdefender - scannen).

Ja dan moet je zoals je gedaan heb bij Bitdefender even zijn, als ze een oplossing hebben zou je die dan terug willen koppelen (wij leren er ook weer van).

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.