Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

image.thumb.png.eec2c88640fcc91e29d1a93c275529df.png

Hallo, dit is een foto van mijn bestanden, de bovenkant is in een veel te groot lettertype. Ook als ik op de rechtermuisknop druk, staan alle letters veel te groot. Ook kan ik opeens geen achtergrond meet instellen op mijn bureaublad. Dit veranderde allemaal sinds ik in mijn antivirus op 'games boosten' had geklikt, zodat ik meer fps zou halen... Weet iemand een oplossing hiervoor? Alvasst bedankt

Geplaatst:

Welkom op het forum, Maxime!

Misschien ligt mijn tip te veel voor de hand, maar toch... Heb je in je antivirus ‘games boosten’ al weer uitgeschakeld en daarna je computer opnieuw opgestart via Start > Aan/uit > Opnieuw opstarten?

Welk antivirus gebruik je? Avast, Norton, een andere?

Geplaatst:
4 uren geleden, Maxime Hoedt zei:

Ik heb een text changer gedownload

Dat is helemaal overbodig omdat Windows dat zelf in huis heeft.

Een goede raad, als het even mag... Leg je eieren niet in de korf van derden en kijk eerst eens of datgene wat Windows zelf in huis heeft voor u volstaat. Vaak weet men niet eens wat er allemaal onder Windows mogelijk is en laat men zich verleiden door veel belovende software die meer dan eens je pc verlamt.

Omdat voor u het probleem is opgelost sluiten we dit onderwerp.

• Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.