Ga naar inhoud

Koppelen Data cq gegevens via formulier

Gast teenbeat

Aanbevolen berichten

Gast teenbeat

Goed,

nu als beginner ga ik direct een vraag stellen over waarschijnlijk een van de moelijker opties van excel. Zal proberen duidelijk te zijn over de vraag.

Ik heb in 1e tabblad een selectie box staan, deze is gekoppeld aan een radiocode cq klant code. Ik heb twee bladen aangemaakt met gegevens.

Ik zou graag willen dat wanneer ik bv klant 380000 selecteer eronder het overzicht in text vorm willen zien. dus het overzicht bevat info over naam klant, adres, contactpersoon, telefoone en fax contactpersoon en bedrijf, welk type alarmdisplay, alarm code, etc. Eigenlijk de gegevens die in bijgevoegd word document staan op alle drie de pagina,s dit zou ik graag dan in dat overzicht willen zien. Indien nodig zou ik het gedeelte wat onder de selectie knop zou moeten komen, dus het overzicht dmv een printknop uit willen printen in een rtf overzicht of in de vorm die eruit ziet als bij gevoegd word document. is dit alles mogelijk en hoe ga ik als leek, te werk

hier link van de test files: Index of /files

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.