Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, als ik in het Operations Center van PMDG op een Tutorial file klik krijg ik plotseling de melding: Acrobat failed to connect to a DDE server?

Als ik Acrobat Reader van tevoren opstart en daarna op de Tutorial file klik, dan werkt het wel.

Is hier misschien iets aan te doen alstublieft?

 

James48

Acrobat failed to connect to a DDE server.png

Geplaatst:

Dank je wel Stegisoft, het aanpassen van A naar R lukte bij mij niet maar ik heb nu in Windows 'Choose default apps by file type' gekozen

voor 'Microsoft Edge' en dat werkt perfect en indien nodig kan ik het programma gewoon openen en er normaal mee werken.

Voor mij kan dit Topic als opgelost beschouwd worden alsjeblieft en hartelijk bedankt voor de hulp. 😊

James48

Microsoft Edge.png

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.