Ga naar inhoud

schermbeveiliging bubbles in xp

Gast sieta

Aanbevolen berichten

Je kunt tegenwoordig ook in Windows XP de schermbeveiliging van Vista plaatsen. Het programma heet get the vista look on XP.

Voor mij gaat de voorkeur uit naar de bubbles. Alleen krijg ik deze niet transparant op mijn beeldscherm. Mijn achtergrond van de beeldscherm blijft zwart. Ook heb ik het register aangepast. HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\ CurrentVersion\Screensavers\Bubbles.

MaterialGlass 1

ShowBubbles 1

Ook staat in de C: \ Windows \ System32 staat bubbles screensaver.

Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen.

Alvast vriendelijk dank. :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor je reactie,

Hierbij tref je de screenshot van Vista bubbles screensaver voor xp.

Zoals je ziet is de achtergrond zwart in plaats van transparant. Wat ik ook uitvogel het lukt mij niet om het transparant te krijgen.

Nu lees ik en hoor ik dat het vaker voorkomt, alleen komt er niet een antwoord om dit op te lossen. Dus ik hoop dat er überhaupt een oplossing voor is.

Om nu voor een schermbeveiliging helemaal opnieuw XP te installeren vind ik ook gekkenwerk.

Maar Robke in ieder geval bedankt voor je reactie.

Groetjes.:ciao:

post-6725-1417703810,9878_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie,

Die had ik ook al eens gedownload, en werkt inderdaad zonder problemen op XP. Maar het leuke aan Bubbles uit Vista is dat je eigen achtergrond te zien is. Dat is niet het geval bij flowbubbles. Die is het net niet!!

Het gekke is dat ik het zonder problemen op een andere (zelfs ouder) PC met alle gemak kan laten werken. Van een kennis hoorde ik dat er een dll ontbreekt in windows system 32. Maar welke dat is, is mij een raadsel.

Misschien is het ook wel even handig om te vermelden welke videokaart ik heb,

NVIDIA geforce2 MX/MX 400.

Maar hartelijk dank voor het meedenken en zoeken.

Groetjes Sieta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Robke,

Dat heb ik al eens geprobeerd maar zonder succes. Tevens alles al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, de achtergrond blijft zwart.

Ik heb even een screenshot bijgevoegd van de programma's.

Maar hartelijk dank voor je reactie.

Vriendelijk groet,

Sieta.

post-6725-1417703811,4461_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.