Ga naar inhoud

pc start niet op

eterwing

Aanbevolen berichten

heb nadat ik av 360 op mijne pc had een systeemherstel uitgevoerd, bij het terug opstarten kreeg ik het verzoek om mij aan te melden onder mijn accountnaam (kreeg dit verzoek vroeger nooit) nu word ik na het aanmelden onmiddellijk terug afgemeld, en raak niet meer op mijne pc??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Start de computer op met de Windows CD

Start de Recovery Console.

Is die mogelijkheid niet aanwezig of mogelijk start dan op in Veilige Modus met alleen prompt.

Ga vervolgens naar : C:\windows\system32

Type in: COPY USERINIT.EXE WSAUPDATER.EXE

Start nu de computer opnieuw op. Doet ie als het goed is nu gewoon.

Ga naar Start -> Uitvoeren, type regedit en klik op OK

Ga naar de volgende sleutel en selecteer die:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\

CurrentVersion\Winlogon\

Klik in het rechtervenster op de waarde C:\WINDOWS\System32\wsaupdater.exe

Wijzig de waarde in: C:\WINDOWS\System32\userinit.exe

Daarmee zou het probleem nu verholpen moeten zijn.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Robke,

veilige modus met opdracht prompt werkt niet (vraagt telkens om me aan te melden en meldt me dan natuurlijk weer af) met de windows cd opstarten lukt wel, maar bij mij staat daar dan C:\windows> en als ik dan uwe regel intik nl. c:\windows\system32 dan zegt hij telkens : de opdracht wordt niet herkend. Ik krijg dat haakje achter windows ook niet weg. Wat doe ik mis, of zie ik iets over het hoofd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Robke,

ik zit in de recovery van de windows cd (opstarten met cd en dan op R duwen voor recovery) enfin dat denk ik toch, en stelt dan de vraag welke windows installatie opstarten, waarop ik 1 invul, dan enter, vervolgens de vraag naar administrator paswoord,enter, en dan heb ik dus C:\windows>

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.