Ga naar inhoud

Melding Microsoft Outlook werkt niet meer


K5

Aanbevolen berichten

Iedere keer als ik een bericht open in outlook met een mp4 bestandje of dergelijks krijg ik steeds hetzelfde bericht,

"Microsoft Outlook werkt niet meer" en sluit outlook zichzelf af.

Nochtans als ik dan via mijn browser mijn hotmail account open, dan kan ik de bijlage zonder problemen bekijken.

Via deze weg kan ik de verscheidene berichten dan ook verwijderen.

Want dit lukt me ook niet als ik het probeer via outlook.

Outlook.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt niet vermeld welke versie van Outlook (Office) je gebruikt.?

Ook is het me niet heel duidelijk of je het probleem enkel hebt bij het openen van een e-mail met bijlage, dus openen e-mails zonder bijlage wel normaal?

 

Maar probeer alvast maar eens de volgend tips:

 

https://support.office.com/nl-nl/article/outlook-reageert-niet-loopt-vast-bij-bezig-met-verwerken-werkt-niet-meer-wordt-geblokkeerd-of-blijft-hangen-5c313d04-64af-4441-82d2-44e5a43eee5a

 

https://support.microsoft.com/nl-be/help/2652320/outlook-not-responding-error-or-outlook-freezes-when-you-open-a-file-o

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, K5 zei:

Met die uitleg van Microsoft kan ik echt niets aanvangen.

Ik heb Office 2016!

En waarom niet er staat op die pagina duidelijk volgende:

 

2019-01-20_13h43_28.png.2977a4dafee46b1cea0f63876d282268.png

 

 

4 uren geleden, clarkie zei:

Ook is het me niet heel duidelijk of je het probleem enkel hebt bij het openen van een e-mail met bijlage, dus openen e-mails zonder bijlage wel normaal?

Op bovenstaande kwam dan helaas geen antwoord.

 

Om even terug te komen op die bewuste pagina van Microsoft, en dan begin ik met tip 1 en dat is Outlook opstarten in veilige modus:

 

In mijn windows 10 moet ik op het zoeken icoon (1) klikken en volgende ingeven Outlook.exe /safe (2) , dan in het resultatenvenster erop klikken (3).

Eenmaal in veilige modus probeer je nogmaals je e-mail te openen.

2019-01-20_13h45_17.thumb.png.e1b444669af698ea44e7307817c84d4a.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond heb ik een Windows 10 versie: 1709 gedownload van :

https://tb.rg-adguard.net/public.php

Daarna een propere installatie uitgevoerd.

Microsoft office prof plus 2016 terug geïnstalleerd.

Outlook geïnitialiseerd.

Alles werkt nu perfect!

Dit mag als opgelost beschouwd worden!

Bedankt voor alle hulp.

aangepast door K5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.