Ga naar inhoud

[OPGELOST] Word 2003 autocorrectie

tomsan84

Aanbevolen berichten

Beste,

Sinds enige dagen voert word niet meer de autocorrectie: "Zinnen met hoofdletter beginnen" uit. Ik ben zo gewend aan deze optie dat ik dit probleem graag wil oplossen. Ik heb gegoogled maar helaas geen antwoord gevonden. Andere autocorrectie's worden wel uitgevoerd. Als ik een zin begin met twee hoofdletters past word het aan naar 1 etc..

Waarom de autocorrectie plotseling niet meer wordt uitgevoerd is mij een raadsel. De optie staat gewoon aangevinkt.

alvast bedankt.

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

edit: Ik heb even een ander, ouder, word2003 document erbij gehaald en daarin werkt de functie nog wel. Ik heb alle instellingen vergeleken, maar er is geen verschil. Elk nieuw document dat ik aanmaak vomrt geen hoofdletters aan het begin van een zin.

edit 2: Ok opgelost, blijkbaar stond in mijn opmaak (dat overigens gewoon standaard was) superscript aangevinkt. In superscript voert word de genoemde correctie niet uit (waarom niet is mij onbekend andere correcties voert hij wel uit)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.