Ga naar inhoud

windows xp

romia

Aanbevolen berichten

hallo iedereen ik las daarjuist in de krant over deze site en heb me subiet aangemeld, ik zit met het volgende probleem, om de haverklap verscijnt ongevraagd een mededeling op het scherm die het volgende bevat

Digital Camera Twain Driver

No devices detected

kan me iemand zeggen wat ik verkeerd gedaan heb en hoe ik dat probleem kan verhelpen, dank op voorhand

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze error wil zeggen dat je XP altijd maar opzoek is naar een aangesloten Fotocamera..

Het kan zijn dat je nieuwe drivers moet installeren om dit te verhelpen of deze 'search for' uit te zetten tijdens het opstarten.. Maar dit is slechts één van de laatste opties.

Voor de drivers op te zoeken zou ik wel graag het merk & serie van dat toestel weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Dit betekend dat de computer de camera niet kan vinden, heb je de camera aangesloten?

Als je de camera niet hebt aangesloten, dan kunt uw computer hem niet vinden en krijgt u dus die melding.

Door deze tutuorial te volgen, kunt u het programma die de error weergeeft, niet meer laten opstarten

http://www.pc-helpforum.nl/showthread.php?t=2875

Zoek in die 2 lijsten naar bijvoorbeeld:

Camera Driver

Twain Driver

Camera

Etc.

Vink die dan uit, alles staat daar uitgelegd, succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank alvast voor de snelle reactie, als je het merk van het fototoestel bedoeld dan is dat ; traveler slimline x6 wat de serie betreft dat weet ik helaas niet kan ook het serie nummer niet meer lezen op het toestel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb eens rond gekeken & raad je aan (indien je niet de methode van Thomas wilt gebruiken) je toestel opnieuw te installeren op je computer dmv de installatie-cd die meegelevert is met de camera. Indien de error dan nog altijd verschijnt zul je moeten kijken in je msconfig... (Zie uitleg Thomas)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.