Ga naar inhoud

VBA codering ????

t&d

Aanbevolen berichten

Beste,

Kan iemand mij helpen?

Probleem in Userform1:

Probleem 1 Wanneer ik via een een combobox een waarde opzoek krijg ik nu automatisch de waarden ingevuld die ik opzoek, maar deze comboboxen zouden beide moeten geselecteerd worden en niet één van de twee zoals nu. Als waarde van combobox 1 is gekozen is combobox 2 dus afhankelijke van de waarde van 2. en zal deze dan van sheet DMS de gegevens in de textboxen weergeven.

probleem 2: Maar hoe kan ik de waarde van een cel oproepen waar een hyperlink staat en deze Via een commandbutton laten openen?

deze zal later automatisch ingevuld worden via hyperlink in kolom K

Probleem in sheet " DMS"

wanneer ik via de userform een nieuwe regel invoeg zou excell automatisch een nieuwe regel moeten invoeren met de vastgelegde verwijzging als de rij erboven maar zonder de gegevens dia via het userform "frmEmpDetails1" worden ingegeven en opgeslagen.

Als ik in sheet DMS al voor verschillende keer een copy zou doorvoeren in de rijen komt dan in combobox1 een 0 te staan wat niet zou mogen.

test_DMS.xlsm

2019-02-05_11h50_34.png

2019-02-05_11h55_38.png

2019-02-05_12h46_28.png

2019-02-05_12h47_51.pngtest_DMS.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.