Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vind dit een rare reactie....als u kijkt naar het begin van dit topic....heb ik EERST gezocht op het internet en DAARNA contact gezocht met dit forum.

Dus eerst even rustig lezen, voordat u zich opwindt omdat ik "vreemd " ga.

m.vr.gr

Henk

Geplaatst:

Maak eens een screen waar je geen + zie

Screen kan je maken door op ALT + prtscr of printscreen te klikken en dan in tekenprogramma opslaan zoals paint dat standaard in Windows 10 staat.

Nota: zelf ben ik geen voorstaander van Windows Mail maar dat is uw keuze.

Geplaatst:

Goedemorgen,

Zelf ben ik ook geen voorstander van mail, maar omdat mijn oude laptop het begeven heeft moest ik onverwachts een andere laptop kopen.

Ik werkte altijd met office en met microsoft contact gehad, hoe ik mijn oude officeversie op de nieuwe laptop kon installeren.

Helaas heb ik de product-code van office niet meer....tijdens een verhuizing weggeraakt...dus kunnen ze mij niet verder helpen.

Vandaar dat ik mij even moet gaan behelpen met mail, daarna ga ik kijken of ik een andere oplossing heb.

Ik ben gepensioneerd en gebruik Office nauwelijks, dus om daar 100,-- per jaar voor te gaan betalen vind ik ook overdreven.

Zie bijgaande screenprintmailprog.thumb.jpg.488968a24d31509257d15e3e9d2e8f6e.jpg

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.