Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Hallo,

 

Voer het volgende eens uit:

 

 

Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
Kopieer en plak in het zwarte venster de volgende tekst en druk daarna op de enter-toets.
Code: Selecteer alles

set > setlist.txt | notepad setlist.txt

Er wordt nu het bestand setlist.txt aangemaakt en daarna geopend met Notepad.
Kopieer en plak de gehele inhoud in Notepad in je volgende bericht.

Geplaatst:

ALLUSERSPROFILE=C:\ProgramData
APPDATA=C:\Users\gebruiker\AppData\Roaming
CommonProgramFiles=C:\Program Files\Common Files
CommonProgramFiles(x86)=C:\Program Files (x86)\Common Files
CommonProgramW6432=C:\Program Files\Common Files
COMPUTERNAME=TOSHIBA
ComSpec=C:\WINDOWS\system32\cmd.exe
DriverData=C:\Windows\System32\Drivers\DriverData
FP_NO_HOST_CHECK=NO
HOMEDRIVE=C:
HOMEPATH=\Users\gebruiker
LOCALAPPDATA=C:\Users\gebruiker\AppData\Local
LOGONSERVER=\\TOSHIBA
NUMBER_OF_PROCESSORS=2
OneDrive=C:\Users\gebruiker\SkyDrive
OneDriveConsumer=C:\Users\gebruiker\SkyDrive
OS=Windows_NT
Path=C:\WINDOWS\system32;C:\WINDOWS;C:\WINDOWS\system32\wbem;C:\WINDOWS\system32\windowspowershell\v1.0\;c:\program files (x86)\intel\icls client\;c:\program files\intel\icls client\;c:\program files\intel\intel(r) management engine components\dal;c:\program files\intel\intel(r) management engine components\ipt;c:\program files (x86)\intel\intel(r) management engine components\dal;c:\program files (x86)\intel\intel(r) management engine components\ipt;C:\WINDOWS\system32;C:\WINDOWS;C:\WINDOWS\System32\Wbem;C:\WINDOWS\System32\WindowsPowerShell\v1.0\;C:\WINDOWS\System32\OpenSSH\;C:\Users\gebruiker\AppData\Local\Microsoft\WindowsApps
PATHEXT=.COM;.EXE;.BAT;.CMD;.VBS;.VBE;.JS;.JSE;.WSF;.WSH;.MSC
PROCESSOR_ARCHITECTURE=AMD64
PROCESSOR_IDENTIFIER=Intel64 Family 6 Model 58 Stepping 9, GenuineIntel
PROCESSOR_LEVEL=6
PROCESSOR_REVISION=3a09
ProgramData=C:\ProgramData
ProgramFiles=C:\Program Files
ProgramFiles(x86)=C:\Program Files (x86)
ProgramW6432=C:\Program Files
PROMPT=$P$G
PSModulePath=C:\WINDOWS\system32\WindowsPowerShell\v1.0\Modules\
PUBLIC=C:\Users\Public
SystemDrive=C:
SystemRoot=C:\WINDOWS
TEMP=C:\Users\GEBRUI~1\AppData\Local\Temp
TMP=C:\Users\GEBRUI~1\AppData\Local\Temp
USERDOMAIN=TOSHIBA
USERDOMAIN_ROAMINGPROFILE=TOSHIBA
USERNAME=gebruiker
USERPROFILE=C:\Users\gebruiker
windir=C:\WINDOWS
 

Geplaatst:

ALLUSERSPROFILE=C:\ProgramData
APPDATA=C:\Users\gebruiker\AppData\Roaming
CommonProgramFiles=C:\Program Files\Common Files
CommonProgramFiles(x86)=C:\Program Files (x86)\Common Files
CommonProgramW6432=C:\Program Files\Common Files
COMPUTERNAME=TOSHIBA
ComSpec=C:\WINDOWS\system32\cmd.exe
DriverData=C:\Windows\System32\Drivers\DriverData
FP_NO_HOST_CHECK=NO
HOMEDRIVE=C:
HOMEPATH=\Users\gebruiker
LOCALAPPDATA=C:\Users\gebruiker\AppData\Local
LOGONSERVER=\\TOSHIBA
NUMBER_OF_PROCESSORS=2
OneDrive=C:\Users\gebruiker\SkyDrive
OneDriveConsumer=C:\Users\gebruiker\SkyDrive
OS=Windows_NT
Path=C:\WINDOWS\system32;C:\WINDOWS;C:\WINDOWS\system32\wbem;C:\WINDOWS\system32\windowspowershell\v1.0\;c:\program files (x86)\intel\icls client\;c:\program files\intel\icls client\;c:\program files\intel\intel(r) management engine components\dal;c:\program files\intel\intel(r) management engine components\ipt;c:\program files (x86)\intel\intel(r) management engine components\dal;c:\program files (x86)\intel\intel(r) management engine components\ipt;C:\WINDOWS\system32;C:\WINDOWS;C:\WINDOWS\System32\Wbem;C:\WINDOWS\System32\WindowsPowerShell\v1.0\;C:\WINDOWS\System32\OpenSSH\;C:\Users\gebruiker\AppData\Local\Microsoft\WindowsApps
PATHEXT=.COM;.EXE;.BAT;.CMD;.VBS;.VBE;.JS;.JSE;.WSF;.WSH;.MSC
PROCESSOR_ARCHITECTURE=AMD64
PROCESSOR_IDENTIFIER=Intel64 Family 6 Model 58 Stepping 9, GenuineIntel
PROCESSOR_LEVEL=6
PROCESSOR_REVISION=3a09
ProgramData=C:\ProgramData
ProgramFiles=C:\Program Files
ProgramFiles(x86)=C:\Program Files (x86)
ProgramW6432=C:\Program Files
PROMPT=$P$G
PSModulePath=C:\WINDOWS\system32\WindowsPowerShell\v1.0\Modules\
PUBLIC=C:\Users\Public
SystemDrive=C:
SystemRoot=C:\WINDOWS
TEMP=C:\Users\GEBRUI~1\AppData\Local\Temp
TMP=C:\Users\GEBRUI~1\AppData\Local\Temp
USERDOMAIN=TOSHIBA
USERDOMAIN_ROAMINGPROFILE=TOSHIBA
USERNAME=gebruiker
USERPROFILE=C:\Users\gebruiker
windir=C:\WINDOWS
 

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

 

Ben je bezig geweest met het programma Recuva of System Mechanic?

Heb je zelf zoveel veranderingen aangebracht in "MSCONFIG"

 

Ik zie in de mappen C:\ en C:\Users\gebruiker\ vele dubbele bestanden die er niet horen, heb je enig idee hoe die daar zijn gekomen?

Ik ga een fix voor je maken (duurt wel even) maar maak jij alvast een back-up voor de zekerheid.

 

aangepast door abbs
Geplaatst:

Hallo,

 

Ja ik ben inderdaad met Recuva bezig geweest. Wilde zo graag weer alles in orde hebben.

 

Ga nu met Windows een back-up maken. Alleen krijg ik daar steeds foutmeldingen, zodat de back-up niet volledig is.

 

Dankjewel

Geplaatst:

Hallo,

 

Sorry wat er mis is gegaan weet ik niet maar kreeg geen bericht terug :blush:

Ik weet niet wat je met Recuvia heb gedaan maar je vele dubbele bestanden op je pc staan die daar niet horen, kijk maar onder:

C:\Users\gebruiker\
C:\

 

Die gaan we verwijderen maar alles brengt risico's met zich mee, dus maat wel een backup van al je foto's, word bestanden en dat soort dingen.

Doe daarna het volgende:

 


Stap 1.
Weg gaan naar 5a07033868db6-shell32_271.ico_16x16.pngProgramma's en onderdelen:

  • Klik Windows knop plus R tegelijk in. 14-20170420-72a17d.png. Type appwiz.cpl in en klik OK.
  • Zoek de volgende programma's, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
    • Malware Killer
    • Secunia PSI
    • System Mechanic
    • Visual Studio 2012 x64 Redistributables
  • Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
  • Start indien nodig opnieuw op.

 


Stap 2.
63-20180328-003bd2.png
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

5af7f4ba11a8a-Screenshot-2018-5-10_tekst

fixlist.txt

 

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.