Ga naar inhoud

Tabbladen samenvoegen in lijst

Helpexcel

Aanbevolen berichten

Graag had ik een soort template gemaakt die per dossier moet ingevuld worden. Elk dossier moet in een afzonderlijk tabblad staan. De zaken die moeten ingevuld worden zijn voor alle tabbladen gelijk. Alle gegevens uit die verschillende tabbladen, wens ik dan in 1 overzichtelijke lijst waar er tabblad per tabblad alle gegevens staan (dus niet consolideren en bijvoorbeeld optellen).

In de template moeten +/- 20 zaken aangevuld worden ( bv. 'naam klant', 'adres', ...) sommige door drop down, andere manueel in te vullen). Elk tabblad zal dan benoemd worden als 'Dossier A', 'Dossier B', enz. Dan wil ik in de overzichtelijke lijst per lijn alle gegevens van bijvoorbeeld Dossier A, Dossier B, enz. En de namen van de kolommen in deze lijst zijn dan uiteraard alle +/- 20 zaken ('Naam klant, 'adres', etc.) die moeten aangevuld worden.

Vraag 1: hoe maak ik best dergelijke template? Via een sjabloon? Formulier? ...?

Vraag 2: hoe verzamel ik alle gegevens uit de afzonderlijke tabbladen in 1 overzichtelijke lijst

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.