Ga naar inhoud

[OPGELOST] Hotmail

jonati

Aanbevolen berichten

Hey welkom!

Opent de pagina om een bijage toe te voegen? Zie je een foutmelding?

Wat gebeurt er als je op een link klikt op een site?

Probeer zo duidelijk mogelijk te omschrijven wat het probleem is zodat we je asap kunnen helpen.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft het versturen van die bijlage, daar kan ik niet direct een antwoord op verzinnen waarom dit niet werkt.

Voor wat betreft de link in een pagina is het vrij logisch dat hij Hotmail niet opent. Dit omdat hij naar het emailprogramma gaat dat staat ingesteld in uw internetopties: zie Extra -> Internetopties -> Programma's (afhankelijk van de versie van IE moet je al dan niet nog doorklikken). Daar staat meestal een programma zoals Microsoft Outlook of Outlook Express ingesteld.

Wil je toch een mail versturen van Hotmail zal je moeten inloggen bij Hotmail en het mailadres overnemen van de site of als deze niet zichtbaar is deze even kopiëren van het mailtje dat geopent is door de link die je aanklikte. Een makkelijkere manier bestaat er volgens mij niet. Zie je ook dit geopende berichtje niet is er echt wel iets mis met de computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom!

Opent de pagina om een bijage toe te voegen? Zie je een foutmelding?

Wat gebeurt er als je op een link klikt op een site?

Probeer zo duidelijk mogelijk te omschrijven wat het probleem is zodat we je asap kunnen helpen.

grtz

Ik heb het ondertussen gevonden, toch bedankt!!!:ciao::ciao::ciao:

Mvg, Jonati

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.