Ga naar inhoud

[OPGELOST] live search ...

candise

Aanbevolen berichten

:pcguru: moedeloos word ik ervan , ben nu al paar dagen aan het zoeken hoe ik mijn zoekmachine kan veranderen en daarmee bedoel ik niet het balkje langs de rechterkant maar echt mijn URL balk, de adressenbalk waar je bladwijzers kan aanmaken ... ik werk met vista en met mozilla, de laatste versie, ... ik heb al altijd standaard met google gezocht, ik denk dat ik iets moet gedownload hebben die de zoekmachine veranderde naar live search ! helaas vind ik niet hoe ik die kan terugzetten, de enige manier die ik kan bedenken is mozilla eraf smijten en er opnieuw opzetten maar dan ben ik wel mijn bladwijzers en mijn add-ons en mijn speed dial volledig kwijt en dat vind ik wel wat drastisch , ... er moet toch een andere oplossing zijn ? :stupid: maar helaas vind ik die niet, :s :bawling: wie , o wie kan mij helpen ? alvast bedankt !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik veronderstel dat het je startpagina is die je wenst te veranderen.

Startpagina veranderen in Internet Explorer

Surf naar de webpagina die je als startpagina wil.

Kies in het menu: Extra - Internet Opties.

Klik bij Startpagina op Huidige gebruiken.

OK.

Startpagina veranderen in Firefox

Surf naar de webpagina die je als startpagina wil.

Kies in het menu: Extra - Opties.

Ga naar het tabblad Algemeen.

Klik bij Startpagina op Huidige pagina gebruiken.

OK.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen, mijn startpagina is goed, ik heb niet echt een startpagina nodig, ik gebruik telkens de tabbladen van de vorige keer, ik bedoel echt wel de zoekmachine in mijn url balk ...

niet dat balkje rechts, maar mijn adressenbalk waar je bladwijzers kan mee maken ! ik heb er een printsreen bijgevoegd van hetgeen ik wil bedoelen, ik tikte in : i want to search with google en dan kun je zien dat hij automatisch live search gebruikt als zoekmachine . dit is nog zo lang niet hoor dat hij dit doet, dit moet waarschijnlijk verandert zijn met iets te downloaden , maar ik weet niet hoe ik dit terug wijzig naar google search !

tiki-download_forum_attachment.php?locale=nl&attId=7561

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat ik gevonden heb waar ik het moet veranderen maar ik weet niet hoe ik dit moet doen :argh: ik ben naar about:config geweest en daar zou ik dubbel moeten klikken maar als ik dit doe dan vraagt hij om stringwaarde in te voeren en dat is er net iets te veel aan :stupid: zo ver reikt mijn pc kennis zich niet :embarassed: de enige string die ik ken .... laat ons zeggen dat die niets met pc te maken heeft xD wie kan mij zeggen wat ik moet doen ? ik ben je eewig dankbaar :ciao:

printscreenaboutconfig.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

:ciao:ik heeeeeeeeel blij ! het is opgelost ! je moet dus naar about:config en dan ga je de lijst af en overal waar bij url live search staat klik je rechts en klik je herinitialiseren aan en alles springt automatisch terug naar google ! :odaar heb ik dus bijna 2 dagen en een nacht zitten mijn hoofd op breken en zitten zoeken , heb zelfs zitten chatten met medewerker van mozilla :boring:doodmoe werd ik ervan , maar gelukkig is alles nu weer oké, toch bedankt voor de tips ! grtzz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.