Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Heb een nieuwe pc aangeschaft omdat mijn oude vista niet meer werkte. Maar nu heb ik problemen met mijn Windows 10. Waaronder nero en een foto programma.

Nero: Ik kan het nero programmea niet meer plaatsen op de pc. Ik heb dat jaren gebruikt en kon dit van het internet plaatsen. Hoe komt dat nu met Windows 10 niet meer gaat. Is er nog een ander programma dat goed werkt??

Het tweede probleem is het programma voor foto's aan elkaar te plaatsen. Ik gebruikte vroeger photostich een tof programma maar ik vind dit niet meer teru. Mijn vraag: Bestaat er nog zo een programma.

Alvast bedankt voor de eventuele hulp

mvg

Geplaatst:
3 minuten geleden, zeerover zei:

Is er nog een ander programma dat goed werkt??

Gebruik CDburnerXP  - is freeware (en ik gebruik het zelf ook al jaren)

Voor het tweede moet ik het antwoord schuldig blijven. Iemand anders?

Geplaatst:

Klopt het dat je het programma Photostitch gratis kreeg bij een digitale camera van Canon? Het zat volgens mij bij de software die op de meegeleverde cd stond. Het programma zat trouwens niet bij elke camera van Canon.

Met Photostitch kun je een aantal foto’s aan elkaar naaien. Belangrijk is dat de foto’s een flinke overlap hebben: minstens een kwart overlap, maar liever nog een derde, zodat de foto’s mooi aan elkaar genaaid kunnen worden, zonder dat je een overgang ziet.

Oude versies van Photostitch werken misschien niet onder Windows 10. Dan moet je op zoek naar een programma dat hetzelfde kan en ook geschikt is voor Windows 10.

Ik heb in het verleden verschillende programma’s gebruikt om bij elkaar horende foto’s aan elkaar te naaien. Daarbij had ik goede ervaringen met ICE (Image Composite Editor) van Microsoft. 

ICE is gratis en je kunt het hier downloaden: https://www.microsoft.com/en-us/research/product/computational-photography-applications/image-composite-editor/

Geplaatst:

Hallo Passer

Wat betreft die brander voor dvd die staat ook reeds op mijn pc. Maar dit is niet zo duidelijk voor mij. Hoe kan ik om een herschrijfbare dvd nog ander foto(s bv bij voegen.

Hallo Porrelaar

Is dir programma in het Nederlands en gratis.

Bedankt voor jullie reactie

Geplaatst:

cdburnerxp:

2 uren geleden, zeerover zei:

Hoe kan ik om een herschrijfbare dvd nog ander foto(s bv bij voegen.

1 steek je beschreven cd in de speler

2 start xpburnerxp (geef hem even de tijd om alles in te laden)

3 je krijgt nu dergelijk scherm:

image.thumb.png.778153ba4280cd9c1afbffa7f16ab0ce.png

Bovenste venster links: je hebt hier een verkenner om je bestanden te gaan zoeken

bovenste venster rechts: wat er allemaal al op je cd staat

onderste venster (zal bij jou in het begin leeg zijn): hier kan je te-branden-bestanden importeren.

balkje onderaan: het blauwe = gebruikte ruimte door bestanden die er al op staan, groen: de ruimte die gekozen bestanden (de twee onderste in dit voorbeeld) in beslag neemt, rechts het rode lijntje: geeft het einde van de totale cd-ruimte weer

Geplaatst: (aangepast)

Hallo Passer

Bedankt voor de info. Alles werkt perfect. Het is natuurlijk een hele aanpassing buiten  vista maar bij problemen weten waar we kunnen aankloppen

mvg

zeerover

aangepast door zeerover
Geplaatst:

Hallo Kweezie

Bedankt aan de twee collegas. Alles is in orde zowel voor de cd speler als voor de foto's bijeen te brengen.

Nogmaals dank en daarmede kan het onderwerp worden afgesloten

mvg

Zeerover

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.