Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een aantal tabellen in Excel gemaakt:

1. Tabel Bedrijfsnaam en Zoeknaam

2. Tabel Hardware

3. Tabel Onderhoud

4. Tabel werkbonnen

(Om het even welke tabellen)

Vraag:

Ik zou nu uit tabel 1 de klant willen selecteren.

Als ik die heb geselecteerd willen zien dan 

2 Uit tabel een selectie welke hardware deze zelfde klant heeft daarna

3 Hoeveel keer de klant onderhoud heeft gehad 

4 en het aantal werkbonnen per klant er zijn.

Kan iemand mij helpen of aangeven hoe ik dit zou moeten doen ?

Geplaatst:

Dankuwel snel en super gedaan! I heb nog 3 vragen (wel wat brutaal)

1. Als ik Criterial:= Klant vervang door =Zoeknaam (die is namelijk uniek)in alle tabellen) dan voert VBA dit uit op die kolom ?.

2. Is het mogelijk een popupje te krijgen je met ja moet beantwoorden, als je een bepaalde kolom wilt selecteren?

3. In werkelijkheid heb ik geen tabs maar aparte excel tabellen dan moet ik sheet vervangen door ?

 

Ik hop dat dit allemaal niet teveel moeite is. Ik ben wel erg blij met deze oplossing.

gr Eric

Geplaatst: (aangepast)

Hierbij, ik was daar in 1e instantie wat voorzichtig mee omdat er relaties in staan, maar hier heb je ze allemaal.  

Ik zou er reuze blij mee zijn en dat scheelt mij enorm gepuzzel.

Dank alvast

 

aangepast door iEscape
Bestanden verwijderd.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.