Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het eerste wat opvalt is dat er nog resten zijn van AVG.

Download de tool AVGClear op deze pagina en voer dit uit.

 

We gaan 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool (FRST64.exe) opnieuw gebruiken.

  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.

fixlist.txt

  • Dubbelklik op FRST64.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Download CCleaner (als je het nog niet hebt). Installeer het (Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit !!!) en start CCleaner op.

 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Sluit hierna CCleaner terug af.

 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Geplaatst:

Hey,

dit proces is doorlopen.

Probeerde nog eens om de kaartlezer te installeren maar dit lukt nog niet.

Nog steeds foutmelding dat hij een logbestand ergens in systeem32 niet vindt.

Wat kan ik verder nog doen?

Ook nog eens van harte bedankt!

Geplaatst:

Hey,

ja die foutmelding lijkt me identiek.

In bijlage zo een logje dat ik dan krijg. Hj vraagt ook wilt u een nieuw bestand maken en dan klik ik ja maar krijg een leeg bestand.

Las ook ergens iets ivm DNS probleem maar deed dan een ping naar de bewuste server en deze waren allen correct wat volgens die website dan weer het DNS probleem uitsloot.

Is mijn pc op dit moment nu al zeker malware vrij?

Nog eens bedankt voor de hulp!

foutmelding.jpg

Geplaatst:

Ik denk dat je profiel corupt is.

Probeer via Configuratiescherm - Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht - Gebruikersaccounts toevoegen of verwijderen een nieuwe account (met admin rechten) aan te maken.

Log dan in met die account en test uit of al je programma's ook werken onder die account.

Test ook of de bestanden die je opslaat, in de map mijn documenten van je profiel terechtkompen.

Ga online en test of de bestanden die je download in de map downloads van je profiel terchtkomen.

 

Geplaatst:

Hey,

dit s perfect gelukt!

Zelfs kaartlezer al geïnstalleerd. 

Zijn er nu nog zaken die ik moet overzetten van oud naar nieuw profiel?

Mag ik oud profiel verwijderen?

Nogmaals super bedankt!

Geplaatst:

Alle bestanden die je niet wil kwijtraken, kan je overzetten van de oude naar de nieuwe account.

Het kan wel zijn dat je voor sommige programma's de instellingen (opties) opnieuw moet bekijken en bijwerken naar eigen voorkeur.

Dan bedoel ik onder andere mail programma's en browsers.

Daarna kan je de oude account verwijderen.

Geplaatst:

Hey,

die "voorkeuren" ben ik aan het bijwerken.

Als je met bestanden "gewone data" bedoeld, deze hoef ik niet over te zetten want die staan op een aparte harde schijf D en daar kan ik vanop mijn nieuwe account even goed aan. 
Best poosje naast elkaar laten lopen en dan uiteindelijk account verwijderen zou ik zeggen.

Ik veronderstel dat wij dan rond zijn, 

Hoe dan ook super bedankt voor je vakkundige hulp! Je hebt me uitstekend geholpen!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.