Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hey

Ik heb mijn pc ondertussen nu al anderhalf jaar, alle drivers en software hebben de laatste updates.

Maar nu zit ik met het vervelende probleem dat elke game die ik update een foutmelding geeft.

Zowel van epic games launcher als battlenet,...

Wanneer ik naar de hulp forums ga die je dan verwezen worden is het altijd hetzelfde disable antivirus etc. 

Maar dit helpt dus niet.

Het enige wat helpt is de game verwijderen en opnieuw installeren, maar dit kan echter niet de bedoeling zijn.

Zou iemand mij kunnen helpen?

aangepast door DailyMix2
Geplaatst: (aangepast)
16 uren geleden, stegisoft zei:

Welke foutmelding geeft het anders kunnen we niet helpen?

De pc zelf geeft geen foutmelding, het zijn de launchers die een error code geven bv Epic Games geeft een Error Code : IS-MF02-32

aangepast door DailyMix2
Geplaatst:

Sluit  easycheat  in takenbeheer

• sluit het opstartprogramma

• open services (win + R en type "services.msc")

• dubbelklik op "BattleEye-service" - stel het opstarttype in op "automatisch (uitgestelde start)" en pas de wijziging toe

• dubbelklik op "EasyAntiCheat" - stel het opstarttype in op "automatisch (uitgestelde start)" en pas de wijziging toe

• Start je pc en epilegames opnieuw op

Geplaatst:
13 uren geleden, stegisoft zei:

Sluit  easycheat  in takenbeheer

• sluit het opstartprogramma

• open services (win + R en type "services.msc")

• dubbelklik op "BattleEye-service" - stel het opstarttype in op "automatisch (uitgestelde start)" en pas de wijziging toe

• dubbelklik op "EasyAntiCheat" - stel het opstarttype in op "automatisch (uitgestelde start)" en pas de wijziging toe

• Start je pc en epilegames opnieuw op

Ik heb u stappen precies uitgevoerd, maar jammerlijk genoeg is het probleem hierdoor niet verholpenm echter kon ik in taakbeheer wel geen easycheat vinden om te sluiten.

Geplaatst:
  • Open Taakbeheer door op CTRL + Shift + Esc te drukken
  • Gebruik de knop Proces beëindigen om een van de volgende processen die u tegenkomt te doden
    • EpicGamesLauncher.exe
    • Eventueel ander programma dat ook erbij hoort.
    • Daarna update doen
Geplaatst:
21 uren geleden, stegisoft zei:
  • Open Taakbeheer door op CTRL + Shift + Esc te drukken
  • Gebruik de knop Proces beëindigen om een van de volgende processen die u tegenkomt te doden
    • EpicGamesLauncher.exe
    • Eventueel ander programma dat ook erbij hoort.
    • Daarna update doen

Dit heb ik al verschillende keren geprobeerd, ik ben bang dat het een programma is dat de update tegen gaat want ik heb dit ook bij bv. Origin launcher daar blijft de download balk maar doorgaan zonder vooruitgang in het aantal geupdate bestanden te maken het blijft op hetzelfde getal staan, of het kan mss ook een proces zijn in windows toets+r die verkeerd staat ingesteld echter is het me nog niet gelukt om uit te zoeken welke .

Geplaatst:

Download AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.

• Klik vervolgens op de knop Nu scannen. (scan now)

• Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties. (Clean & repair)

• Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten. (clean & restart now)

• Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken. (view log file)

• Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.

• (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.