Ga naar inhoud

ATI 3450 HD series

unlixd

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen,

Ik zit al een tijdje met enkele problemen op computer, de meeste heb ik zelf kunnen fixen door internet te raadplegen. 1tje is al opgelost hier via pc-helpforum. Heb dus nog een probleempje, als volgt:

Enkele maanden geleden, heb ik GTA 4 gehad van een maat.

Deze kon ik niet op pc draaien wegens men ATI 3450 HD series te zwak was, dus heb ik hem overgeklokt. Heb eerst en vooral gekeken als men koeling daarvoor goed genoeg was, dus deze bleek geen probleem te zijn.

Na de overkloking heb ik regelmatig nog na het gamen van Gta 4 mijn ATI kaart terug op standaard geplaatst. Na enkele weken kon ik mijn programma van ATI niet meer openen.

Nu is mijn vraag moet ik mijn pc defragmenteren of mijn software deinstalleren en terug herinstalleren? Want ik heb al geprobeerd de software te herstellen maar bij was het zogezegd hersteld maar blijkt dat ik het programma toch niet kan openen. Steeds deze foutmelding. (vista gebruikers kennen dit wel, Ati ...... werkt niet meer, dan kan je de foutmelding opzenden ofwel annuleren.

Wat moet ik doen?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan dit dan geen kwaad voor de pc?

is dan eigenlijk nog alles zichtbaar op computer als programma is gedeinstalleerd?

want als ik juist redeneer verandert er zowiezo iets aan het beeld niet?, als de software van de computer is?

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan geen kwaad hoor, het enigste dat verandert is je drivers.

Dus dan gaat je grafische kaart op de standaard drivers van Windows werken.

Je scherm gaat dan er anders uitzien enzo, als je dan de drivers opnieuw installeert en herstart is alles terug normaal.

Ik raad wel aan om niet alleen te deinstalleren, maar ook de restjes te verwijderen, met Driversweeper.

Als je in het programma bent, alleen ATI Display aanvinken, op analyse klikken en daarna op Clean.

Herstart je pc even, en installeer de driver, die je hier kan downloaden.

Alleen even je type kaart en besturingssysteem kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dus alles gedaan als volgt

1. Software gedeinstalleerd

2. Driversweeper gedownload en alleen ATI display analyse en clean gedaan

3. Driver gedownload

4. Pc heropgestart

5. Driver Ati geinstalleerd

6. Pc heropgestart

Alles werkt terug perfect van kwaliteit, alleen vind ik het programma nu niet van Ati Catalyst Control Center. Heb al in program files gekeken en door zoeken ook, maar vindt dit niet.!!

Kan ik daar nog iets voor doen?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fout was dus gebeurd bij deze, heb dus in apparaatbeheer gekeken voor de drivers (software) van ATI HD 3400 series.

Maar zit dus met een ATI HD 3400 series en een ATI HD 3200 series.

Het ene is dus voor de grafische kwaliteit en het andere weet ik niet precies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal dus ook nog moeten alles terug deinstalleren. Want had gewoon dus die software van 3200 series achteraf gedownload met de Catlyst Control Center in en deze gewoon er bovenop geinstalleerd waardoor dus geen verschil blijkt te zijn met software van 3400 series, dus heb ik in die 2de upgrade het catalyst center niet.

Zal dus terug stap voor stap alles doen, en ipv de 3400 te installeren, de 3200 series intstalleren.

Alvast bedankt.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.