Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Net even geprobeerd, heeft geen invloed..

Ik heb de internetkabel van modem naar pc eens in mijn laptop gestoken, en daar heb ik meteen verbinding, dus kunnen we de modem/kabel ook wel uitsluiten..

1 of andere opstartservice die de verbinding vertraagd misschien? 

aangepast door chris123
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
15 uren geleden, chris123 zei:

1 of andere opstartservice die de verbinding vertraagd misschien? 

We zullen eens kijken of we iets kunnen vinden.

 

Start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op "Gereedschap".

Klik vervolgens op "Opstarten".

Selecteer het tabblad Windows.

Klik vervolgens rechtsonder in het programmavenster op "Opslaan als tekstdocument..."

Browse naar de door jou gewenste locatie en klik op "Opslaan"

Voeg dit tekstbestand als bijlage toe in je volgende bericht.

Geplaatst:

Ik zie geen problemen in dit logje.

 

Misschien eens proberen de driver van de netwerkkaart te updaten.

Je vind de nieuwste versie op deze pagina.

Ga helemaal naar onder op de pagina en accepteer de gebruikersovereenkomst.

Sla het bestand PROWinx64Legacy.exe op en voer het daarna uit.

Geplaatst:

Ga naar Start - Alle programma's - Bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter (let op de spatie voor de / )

Alle Windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de Windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

 

Wanneer je de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", moet je onderstaande niet uit.voeren.

Krijg je wel foutmeldingen, dan kan je onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien.

 

Typ nu findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje als bijlage toe aan een volgend bericht.

Geplaatst: (aangepast)

Als ik scannow doe voert het wel uit, maar sluit het zich vanzelf voor ik ook maar iets kan lezen. Zelfde voor het txt bestand, sluit vanzelf, en er verschijnt niets op het bureaublad?

 

heb er een screenshot van proberen nemen, zie bijlageNaamloos.jpg.bf65acad2207f59c323999a1e0f4c11b.jpg

aangepast door chris123
Geplaatst:
Op 12/4/2019 om 08:20, chris123 zei:

Als ik scannow doe voert het wel uit, maar sluit het zich vanzelf voor ik ook maar iets kan lezen. Zelfde voor het txt bestand, sluit vanzelf, en er verschijnt niets op het bureaublad?

Ga naar start en kopieer of plak %windir%\Logs\CBS in het zoekvak.

Druk op enter en de verkenner zal normaal gezien openen in deze map.

Zoek daar het bestand CBS.log en probeer dit als bijlage toe te voegen aan je volgend bericht.

 

19 uren geleden, chris123 zei:

ik heb de pc eens in veilige modus opgestart, en daar heb ik meteen wel verbinding...

Dat toont aan dat er processen zijn die in normale modus mee opstarten maar niet in veilige modus en 1 van die processen kan dus het maken van de verbinding vertragen.

De eerste verdachte is altijd het anti-virus programma (Avast in jouw geval).

 

We gaan eerst de CBS log eens bekijken en dan komen we later terug op die processen.

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.