Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

In het uitvoeren kadertje staat 'deze taak word met adminbevoegdheden gemaakt', dus dit zou OK moeten zijn? Heb geen optie om als admin uit te voeren btw..

Heb nogmaals de sfc scannow uitgevoerd en sloot zichzelf weer automatisch, hopelijk deze keer wel gelukt?

 

Zie bijlage

CBS.log

Geplaatst:

Probeer eens om Avast uit te schakelen zodat Avast niet opstart met windows.

Als dat niet lukt, verwijder dan Avast (eventueel met Revo Uninstaller).

 

Herstart dan de pc en kijk of je nu sneller verbinding hebt.

Geplaatst:

Dan mag je Avast weer installeren.

 

Wat we nu gaan doe is een werk waar wat tijd gaat inzitten omdat je de pc vaak zal moeten herstarten maar waarmee we misschien wel de oorzaak vinden.

 

Ga naar start, typ msconfig in het zoekvak en druk enter.

Ga nu naar de tab services.

Zet links onderaan een vinkje bij alle microsoft services verbergen.

Klik dan op de knop alles uitschakelen.

Vink vervolgens de services van Avast weer aan.

Klik op OK en herstart de pc.

Als er geen verbetering is, mag je alles weer inschakelen en het resultaat melden.

Het onderstaande hoef je dan niet uit te voeren.

 

Als de verbinding nu wel onmiddellijk tot stand komt, moet je het volgende doen.

Ga naar start, typ msconfig in het zoekvak en druk enter.

Ga nu naar de tab services.

Zet links onderaan een vinkje bij alle microsoft services verbergen.

Vink nu de bovenste service weer aan.

Klik op OK en herstart de pc en kijk hoe snel de verbinding tot stand komt.

Herhaal dit tot wanneer de verbinding weer vertraagd tot stand komt.

Dan weet je dat de laatst ingeschakelde service de vertraging veroorzaakt.

Noteer welke dit is en schakel deze terug uit.

Ga dan verder met de volgende service tot je ze allemaal hebt gehad.

Als er nog services zijn waarbij de verbinding vertraagd tot stand komt, noteer je die ook.

 

Laat ons weten welke services voor een vertraagde verbinding hebben gezorgd.

 

 

Geplaatst:

OK.

Laat dan de Teamviewer service uitgeschakeld.

Als je Teamviewer nodig hebt en het programma opstart, zal de service mee opstarten.

 

Wat je nog mag doe is het volgende.

Hiermee worden de tools voor de malwarecontrole verwijderd.

 

Download Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet een vinkjes bij  het volgende item:

  • Remove disinfection tools

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Met Delfix worden alle gebruikte tools verwijderd van de PC.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoef je echter niet te plaatsen.

 

En dan denk ik dat we rond zijn.

Geef maar een seintje als je klaar bent, dan kunnen we het probleem afsluiten (tenzij je nog vragen of problemen hebt).

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.