Ga naar inhoud

[OPGELOST] Nieuwe pc en scherm van Aldi

embroiderit

Aanbevolen berichten

Bios???? neen, nog nooit van gehoord :(

Heb onlangs wel zelf een probleem opgelost via een soort services menu omdat daar iets in de printerspool zat dat mijn andere pc volledig blokkeerde, maar meer weet ik niet.... jammer hé...ik vraag me toch af of andere mensen niet hetzelfde probleem hebben.. kan toch niet dat ik de enige ben die net zo'n twee pc's koopt en een scherm?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeg, dat moet ook lukken hé. Als je dus niet weet wat het bios is van een pc, blijf er dan zeker uit. Ik ben van Mol, mocht het zijn dat je niet te ver af woont kan ik eventueel eens binnen wippen en kijken wat niet juist staat want ik kan heel moeilijk aannemen dat die pc's iets mankeren.

Wellicht kunt ge eens op de Duitse site gaan zien of er ergens sprake is van een nieuwe driver (zou me eigenlijk verwonderen, maar ge weet nooit). Vroeger had je een Medion forum en daar werd je probleem in 99 van de 100 gevallen opgelost, maar dit is allang verdwenen nu een Nedelands bedrijf instaat voor de service.

Grtz, RF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het meedenken... ik denk dat ik maar 'geduldig' zal wachten op een reactie van hun servicecentrum. 't Is ook maar de eerste keer dat ik last heb met een pc. Allé ja dan maar alleen met het geluid want voor de rest is alles prima.

Ik woon in de buurt van Leuven, maar heb ook wel een vriend die eens kan komen kijken mocht het echt een probleem worden, maar toch vriendelijk om aan te bieden om eens te komen kijken.

Ik hou het forum op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.