Ga naar inhoud

Geluid doet het weer niet

Mike9090

Aanbevolen berichten

Ik had al eerder dit probleem en toen had ik ook een post gemaakt en toen moest ik naar apparaatbeheer en dan mijn geluidsapparaten verwijderen. Dan als ik mijn laptop opnieuw opstartte had ik weer geluid omdat hij die apparaten opnieuw installeerde. Ik heb dit nu al 10 keer gedaan maar het werkt niet meer. In mijn volume mixer staat alles op honderd en niks is gemute. Het groene balkje voor het geluid komt ook helemaal omhoog maar ik hoor niks. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Waarom moet je geluidsapparaten verwijderen?

Totaal zinloos.

Als je daar geluidkaart ziet is alles in orde.

Klik links op vergrootglas en dan typ je geluid en kies uitvoer apparaten kiezen

Daar kan je uw toestel kiezen en eventueel uw geluidskaart kiezen.

Eventueel kan je daar rechts bovenaan op Configuratiescherm geluid klikken en daar eventueel ook iets aan te passen.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik geluid zoek komt er dit:
 IlYOt9i.png
En invoer/uitvoer van het geluid staat bij apparaatbeheer. Met het verwijderen bedoel ik dat systeem, niet dat ik mijn oordopjes er uit haal maar het systeem van mijn oordopjes verwijder ik dan. Nu werkt het alleen niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik daar op audio-instellingen.

Klik eens met de rechtermuisknop op start en dan systeem

Wat staat daar bij versie (windows-specificatie)

Of typ winver in Windows powershell (admin) dat je vind met de rechtermuis op start.

Powershell wordt de nieuwe opdrachtprompt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je nog de oude Windows versie.

Klik op vergrootglas en dan update typen en daar op updaten laten zoeken.

Je hebt misschien niet meteen update maar Windows zal normaal gezien beginnen downloaden en installeren.

Huidige versie is 1809

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht overbodige vraag: heb je een knopje op je boxen om ze aan en uit te zetten? - enne: (als het geen blue tooth is) plug je boxen eens opnieuw in en 'rommel' eens even met je kabeltjes ('t kan ook en stuk/gebroken kabeltje - dus iets mechanisch) zijn...

(moest je andere boxen kunnen proberen...)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.