Ga naar inhoud

Problemen met Nero

sally

Aanbevolen berichten

Ik zit al dagen vast aan mijn compute. Plots wil Nero Recode niet meer weren. Ik krijg telkens. Nero recod 2 werkt niet meer

Bij het starten van Nero krijg ik Fatal Error:the installation was corrupted , please reinstall Nero. Dit deed ik meermaals , ook de cleaningtool heb ik via Nero support gekregen en gebruikt. Ze hebben een update doorgestuurd maar ik krijg hem er niet op. Hij zegt dan extraction failed:not delete output file. Ik begrijp er niks van

Hulp hulp hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou proberen zoveel mogelijk "restjes" van Nero te verwijderen.

Dat doe je als volgt:

Download Ccleaner en installeer het programma.

Als je het dan hebt openstaan ga je naar het tabladje (rechts) en zoek je Nero Recode, en dan klik je op "Deinstalleren" (links), als dat helemaal gedaan is herstart je pc even.

Dan klik je op "Cleaner" (rechts) klik op "Analyseer" en dan op "Opschonen".

Daarna klik je op "Register" en dan op "Scan naar problemen", dan klik je op "Herstel geselecteerde problemen..." Dan komt er de vraag of je een back-up van je register wilt nemen - ik raad aan om dat te doen -dan kllik je op nogeens op "Herstel alle geselecteerde fouten" en dan nog eens op "Ok"...

Heb je die tool om norton te verwijderen nog? laat dat nog eens lopen.

en herstart je pc, en dan installeer je Nero nog eens.

Op hoop van zegen dat het werkt..

Als dat niet werkt, of je zit vast, aarzel niet om het te vragen!

Welke besturingssysteem heb je?(Xp, vista of andere?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.